Het is nu ma mei 05, 2025 6:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 9:31 
Super Trucker

RammieGirl schreef:
@ Dave en de rest.

Sorry hoor boys maar als er zo'n groep van 30 marokkse schapen voor je neus staat, doe je echt geen reet meer, had van de zomer van die eikels tegenover me en nog wel in de speeltuin. Ik wilde alleen mij buurjongen maar helpen en binnen no-time begonnen er een aantal te "pingen" en voor we het wisten stonden er zeker 30 man om ons heen.
Heb toch maar effies snel 112 gebeld voordat de kids zagen dat moeke ook werd neergeslagen en echt ik ben niet bang uitgevallen maar dit voelde toch echt niet lekker met allemaal van die klik-geluiden op de achtergrond (wist ik veel wat ze in hun zakken hadden).
En dan die thuiskomende vaders lekker op afstand veilig vanuit hun tuintje blijven kijken :twisted: :twisted: :twisted: , nee jongens geen woorden maar daden :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Misschien serieus geantwoord op dit bericht, maar moest dit effies kwijt want je staat er tegenwoordig echt alleen voor als het erop aan komt :twisted:

Ik weet niet wat dit met het filmtje te maken heeft, :roll:
In het filmtje ergert zich het ene schaap over het andere schaap omdat hij niet in de maat mekkerd en mep hem neer, is gewoon een koddig filmtje :D

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 10:42 
Super Trucker

Ik blijf zeggen, die met z'n mobieltje heeft maar een kort lontje.
Goed, dat gejengel zo plots voor dat terras is zeker niet prettig, of je moet er van houden. :? maar dat zie je bij dat soort terrassen veel vaker, dus dat kun je verwachten.
Maar dat ongejeneerd gaan zitten bellen op een terras is vaak ook irritant. Hij had ook ff op kunnen staan en iets verderop zijn gesprek kunnen voeren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 10:50 
Truck forum Junky

Floris schreef:
Goed, dat gejengel zo plots voor dat terras is zeker niet prettig, of je moet er van houden. :? maar dat zie je bij dat soort terrassen veel vaker, dus dat kun je verwachten.
Maar dat ongejeneerd gaan zitten bellen op een terras is vaak ook irritant. Hij had ook ff op kunnen staan en iets verderop zijn gesprek kunnen voeren.

ja dat vind ik ook joop :!: en moniek ,wat betref ik doe dit ik doe dat ,heb je volkomen gelijk t is makelijk een grote bek te hebben voor de computer :!: maar wij zijn (gelukig) niet aan dat tuig gewent hier in het dorp , ik hoop dat het zo blijft :D (ik heb het in de efteling eens mee gemaakt ,toen de kinderen nog klein waren .kwamen er ook een stuk of drie van die kutjong die dus al een rij of 4 waren voorgeschoten bij mij uit . nou gloof me maar dat er toen niet meer werd voorgeschoten :evil: ) ik sta echt niet voor men eigen in als ik met zo'n schaap in aanvaring kom dat mag je van me aannemen hoor :twisted: desnoods gaat de hemi er over heen :!:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 11:26 
Heavy Trucker

Moniek, je hebt gelijk; het is soms lastig.
Ik heb bij Fokker met Marokkaanse gasten gewerkt. Die waren in de regel heel "Westhatend" en toen in 1990 de Golfoorlog uitbrak hadden de heren een open mening "dat wij nog wel es aan de macht komen en dan gaat jullie kop eraf"! Het is dan moeilijk om je geitwollensokken aan te houden en te zeggen dat we als mensen met alkaar om moeten gaan.
Toen ik in 1995 als werkplaatschef ergens anders ging werken, kreeg ik een Marokkaanse stagiar.. een 17 jarige jongen, waarvan ik TOEN zei"daar wil ik er nog wel 10 van hebben". Hij werkte hard (echt hard) was slim en leerde veel in korte tijd, dat ik hem een baan aanbood en kreeg . hij programeerde machines correct, was altijd op tijd , kortom, een voorbeeld...

Hij was zijn verblijfsvergunning vergeten te verlengen, dus ik alles in touw gezet dat ie mocht blijven, heb hem door zijn examens heen gesleept en hij vertelde me dat het voelde dat ik "als een vader voor hem was.

Het bedrijf werd verkocht/gesloten en ik heb hem een baan bezorgd bij een collega.....
Na vier jaar werd ik gevraagd bij dat bedrijf te werken als chef en die maroc werkte daar ook nog steeds.... Tot mijn ongenoegen, bleek dat tóch de ware Marokkaanse aard naar boven was gekomen... Hij was lui, belazerde me, naaide me bij de baas (deed ie met iedereen), was veel ziek en als de baas op werk kwam ging is plots staand werken(maar wel achter een muurtje stiekem bellen.. Hij was inmiddels getrouwd met een bloedmooie marokkaanse (die die vernederde en sloeg) ging naar de hoeren af en toe.

Heel verhaal Moniek, maar de moraal is , dat een Marokkaan je vroeg of laat toch naait.

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 11:28 
Super Trucker

hemiram schreef:
Floris schreef:

ja dat vind ik ook joop :!: en moniek ,wat betref ik doe dit ik doe dat ,heb je volkomen gelijk t is makelijk een grote bek te hebben voor de computer :!: maar wij zijn (gelukig) niet aan dat tuig gewent hier in het dorp , ik hoop dat het zo blijft :D (ik heb het in de efteling eens mee gemaakt ,toen de kinderen nog klein waren .kwamen er ook een stuk of drie van die kutjong die dus al een rij of 4 waren voorgeschoten bij mij uit . nou gloof me maar dat er toen niet meer werd voorgeschoten :evil: ) ik sta echt niet voor men eigen in als ik met zo'n schaap in aanvaring kom dat mag je van me aannemen hoor :twisted: desnoods gaat de hemi er over heen :!:

dit vindt ik het beste Peer :mrgreen: :mrgreen:

Ram 2009 Laramie CrewCab

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 11:37 
Heavy Trucker

Afbeelding

:D 8)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 12:17 
Super Trucker

RammieGirl schreef:
@ @ Sjeng, hoe zit het nu met je banden, heb tot op heden nog geen Amsterdam in de planning gekregen, misschien optie Elmo?

Elmo haalt ze volgende week op, toch bedankt alvast :wink:

Ram 2009 Laramie CrewCab

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 15:14 
Heavy Trucker

thnx Moniek , maar ik moest het even kwijt.
Nah Patrick, niks moraalridder. Van mij mag je ze er allemaal uittrappen, maar ik dacht dat mijn verhaal duidelijk is. 8)
Er stond bij Fokker een Marokkaanse frezer aan te kloten op de frees... Ik vroeg hem alleen maar of dit de Marokkaanse manier van met gereedschap omgaan was..... Nou , dat heb ik geweten!! Binnen 5 minuten een groepje schreeuwende , zich gediscrimineerd voelende Marocs om me heen. Ik zei ze dat ze goed moeten leren luisteren en anders maar opkankeren!!

Ik verkocht 4 jaar geleden een freesbank aan ene "Robert"op Marktplaats... Die mailde me dat ie zondag om 1900uur zou komen... Staat er om 2130hr een (...) Marokkaan, Feisal voor de deur.... Ja , hij nam die naam R aan omdat ie anders nergens binnenkomt (hoe zou dát nou komen?!?!?) Afijn, freesbank verkocht, 50 euro handgeld en volgende week zaterdag zou ie hem komen halen...
Zaterdagochtend belt ie op, dat ie nog geen vervoer had!! of ie om 1400hr mocht komen.... zucht, nou vooruit maar... om 1700hr nog steeds geen Kutmaroc..
Zondagmiddag nog steeds niet te bereiken op zijn 06.... even later een belletje van een jongen uit Helmond... of ie de machine mocht kopen ; cash money!!
's avonds freesbank ingeladen (was ook een aardige vent met een nog aardigere vrouw :roll: :D )
Ik kreeg die Maroc nog steeds niet te pakken maar op zijn Email geschreven dat de Marokkaanse manier van zaken niet de mijne is en dat ie zijn geld maar trug moest komen halen.....
Let op!! TWEE WEKEN LATER....
Wordt gebeld, dat ie "toevallig" nog in Haarlem moest wezen en dat ie "even langs kwam".
Ik doe open, met 50 euro in mijn linkerhand en ik geef hem een hand (dan zijn ze even stil, want die plichtpleging lijkt heilig te zijn bij ze) en ik zeg "luistert Feisal, ik hou niet van de manier van zakendoen, ik heb hem verkocht, hier heb je je geld terug, en nog een prettige avond! hij was overdonderd want hij stamelde wat dat ie wat "laks" was geweest. Heé, er zaten wel drie andere Marokkanen in de auto en de deuren wijdopen!!
Nou wilde het toeval, dat mijn collega (2mtr en 120kilo spieren) op visite was :D :D die stond om de hoek in de kamer...
Die zei ook al dat ik die maroc overdonderd had en dat die vriendjes gewoon mee waren om spats te maken. Als je ze even laat merken dat je bang bent gaan ze je intimideren.. Mijn maat zei ook dat die Feisal gewoon een "aflegger"zou kunnen zijn, iemand die even komt kijken of ie makkelijk terug kan komen ('s nachts). ik had goed alarm en goede sloten (hwem ik hem heel achteloos op gewezen :mrgreen:

Wéér die moraal :roll: :roll: ze naaien je als je niet bedacht bent. (sorry Patrick :mrgreen: :mrgreen: )

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 15:51 
Truck forum Junky

Rooienaar schreef:
Afbeelding

:D 8)

gewoon plaatjes patrick das veel makelijker als die ijle lange verhalen :D :D :D die zoek ik toch nie te lezen :!:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 17:37 
Heavy Trucker

,,,,,,,/__(O)___//___/__(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 23:37 
Trucker

:laughing3: :laughing3: :laughing3:

Marines never die, they regroup in hell !!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]