v8power schreef:
wij kunne allemaal oprotten bij werkgevers omdat wij niet KUNNEN/WILLEN werken voor 3.50 per uur ,hoe wil je in hemelsnaam als beginner een huis kunnen kopen, als je voor zo loon niet eens een lening kunt krijgen,en daarbij word alles nog een duurder. die lui komme hier de hele arbeidsmarkt naar de klote helpen.
we hebben een pool hier een fundering laten storten , ik heb nog NOOIT zoiets kroms gezien we hebben op begin naar eind 8 cm verschil de ene kant is 21,2 meter de andere kant is 21,6 meter, nee dankje nooit meer,
ben nu de door hem gelegde riool aan het uithakken want die komt recht voor de deur uit ,och meneer had al zooooveel gebouwen gebouwd.
verlede maand werden we gebeld door de buurman dat er ingebroken werd wij erheen ,wie zien we wegrennen,juist de pool met zn 2 zoons IK BEN ER KLAAR MEE

Gij bent er meschien klaar mee, maar hoe kom je eigenlijk aan 3,50 per uur
bij mij gaan ze elke week met € 430 euro netto over naar huis excl vakantiegeld en fooi en de oudste is 32
maar ik heb dan ook allemaal gewoon goei werkers dus nie van die zuipers, ik wil gewoon nie voor een dubbeltje voorop zitten,

Oja, en ze hebbe allemaal VCA en rijbewijs, en ik heb een afspraak met het desbetreffende uitzendburo

als ik 1x drank ruik......... direct vertrekke