Het is nu wo mei 07, 2025 18:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 20:42 
Super Trucker

En zelf vragen dat soort heren zomaar 90 eurie per uur per man en dan komen ze ook nog met ze tweeën
Ik had ook zon hangjas zware klei laden met een 40 tons rups kon wel voor 45 eurie per uur hahahah lig weer naast de bank
Zon machine met die werkzaamheden gebruikt al 40 liter diesel per uur
OOOOO waar gaat het heen oprotten met die vergadercultuur maar rambamboterham
Maar ik klaag niet!!!!!!!!!!!!!!!!

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 23:25 
Trucker

Dat is idd het ergste met dat soort luizen zelf graaiend de zakken vullen en tegen de opdrachtgever mooi weer spelen " kijk eens hoe goed wij hebben ingekocht voor u" als er achteraf iets mis is geven de heren niet thuis. Zelf € 90 of meer vragen en het enige wat ze zelf ooit schoonmaken is een pluisje van hun stropdas en de gene die de echte shit mag opruimen mag blijkbaar geen ruk verdienen :twisted:
majijo schreef:
En zelf vragen dat soort heren zomaar 90 eurie per uur per man en dan komen ze ook nog met ze tweeën
Ik had ook zon hangjas zware klei laden met een 40 tons rups kon wel voor 45 eurie per uur hahahah lig weer naast de bank
Zon machine met die werkzaamheden gebruikt al 40 liter diesel per uur
OOOOO waar gaat het heen oprotten met die vergadercultuur maar rambamboterham
Maar ik klaag niet!!!!!!!!!!!!!!!!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 23:29 
Heavy Trucker

Men helpt mekaar omsleep met die tarieven.
Laat ze gaan, de sterksten blijven vanzelf over, dan zit je er weer bij.
In transport zijn de tarieven ook mager, maar als ze 22 uur per dag rijden wordt het weer leuk

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 23:35 
Trucker

Wat ik heb gedaan was achteraf miss. Niet zo slim maar voelde wel goed . Ik heb eerst gevraagd of ze dat nog eens wilden herhalen en toen ben ik opgestaan heb een euro op tafel geflikkerd en gezegd dat dat voor de koffie was zodat ze me daar achteraf geen rekening voor hoeven te sturen en de rest van mijn concullega's nog een plezierige dag gewenst en tegen de lulletjes gezegd dat op de dag dat ze serieus gaan doen me altijd mogen bellen :twisted: :twisted:
RickyV8 schreef:
crazykeesie schreef:
dave schreef:
zitten er twee lulletjes rozewater van een adviesbureautje ( :evil: die zelf de ballen verstand van werken hebben :evil: :evil: ) met droge ogen te vertellen in hun KUT verhaal dat als je maar enigzins kans wilde maken op gunning van de opdracht je met je basisuurtarief toch niet hoger moest zitten dan € 17,50 :mumum: angry9: :angry7: :angry4: :evil2:

Heb je gevraagd aan die lulletjes of ze in zee willen gaan met een goed bedrijf of dat ze een slachtoffer zoeken die halverwege het werk naar de klote gaat?

Mensen die mij niks gunnen, gun ik mijn arbeid niet.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 23:38 
Heavy Trucker

crazykeesie schreef:
Wat ik heb gedaan was achteraf miss. Niet zo slim maar voelde wel goed . Ik heb eerst gevraagd of ze dat nog eens wilden herhalen en toen ben ik opgestaan heb een euro op tafel geflikkerd en gezegd dat dat voor de koffie was zodat ze me daar achteraf geen rekening voor hoeven te sturen en de rest van mijn concullega's nog een plezierige dag gewenst en tegen de lulletjes gezegd dat op de dag dat ze serieus gaan doen me altijd mogen bellen :twisted: :twisted:
RickyV8 schreef:
crazykeesie schreef:
dave schreef:
zitten er twee lulletjes rozewater van een adviesbureautje ( :evil: die zelf de ballen verstand van werken hebben :evil: :evil: ) met droge ogen te vertellen in hun KUT verhaal dat als je maar enigzins kans wilde maken op gunning van de opdracht je met je basisuurtarief toch niet hoger moest zitten dan € 17,50 :mumum: angry9: :angry7: :angry4: :evil2:

Heb je gevraagd aan die lulletjes of ze in zee willen gaan met een goed bedrijf of dat ze een slachtoffer zoeken die halverwege het werk naar de klote gaat?

Mensen die mij niks gunnen, gun ik mijn arbeid niet.

:D :D :D :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 23:41 
Trucker

Mee eens Hein , ik wil en durf ook best wel ver te gaan voor een opdrachtgever en voor een scherp tarief maar er is 1 ding wat voorop staat bij mij en dat is je moet elkaar ook wat gunnen.
hein schreef:
Men helpt mekaar omsleep met die tarieven.
Laat ze gaan, de sterksten blijven vanzelf over, dan zit je er weer bij.
In transport zijn de tarieven ook mager, maar als ze 22 uur per dag rijden wordt het weer leuk

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]