ilan schreef:
Ik begrijp de ergernis van velen hierover, vind het zelf ook degoutant als je probeert me iemand te praten of je staat samen te werken en de gsm gaat altijd voor en jij moet maar wachten ofzo
Langs de andere kant sms ik zelf ook heeel veel, dit kan ik wel blindelings, ik kan typen wat ik maar wil op minder dan een minuutje en zonder zelfs maar te moeten kijken.
Ik let er echter wel op dat het zeker niemand anders stoort en probeer ervoor te zorgen dat het werk er bijna niet door moet wachten
Ik sms bijvoorbeeld snel als ik materiaal ga halen of iets in die stijl..
Als ik zelf men gsm zou moeten afgeven moeten ze me ontslaan, niet zo zeer om het niet meer kunnen smsen maar het idee alleen al.
Stel je ff voor dat er iets gebeurd met je moeder of vriendin ofzo en je gsm ligt in de bus van 6 tot 4 ??
mijn mening dus: Smsen moet kunnen zolang hinder zeer beperkt is..
facebooken doe je thuis op een computer, daar zijn die dingen voor gemaakt net als een gsm gemaakt is om te bellen en smsen (meer kan mijne dan ook niet :p )
Ik deel je mening.
Onder geen enkel beding zal ik mijn GSM afzetten op m'n werk. Laat staan dat ik mijn eigendom zal afgeven.
De hoofdreden dat ik een GSM heb is dat ik wil bereikbaar zijn voor een beperkt aantal mensen. Die mensen weten ook dat ze me niet moeten bellen tijdens het werk tenzij het dringend is.
Ik heb al meer dan 6 jaar een GSM die op internet kan. Ik heb het nog geen enkele gebruikt. Daar dient dat niet voor.
Edit; nog even dit toevoegen.
Ik denk niet dat je als werkgever kan eisen dat de GSM wordt afgegeven tijdens de werkuren. Natuurlijk kan je wel eisen dat er gewerkt wordt tijdens de werkuren.
Eigenlijk is het gewoon triest dat er tegenwoordig zo'n ingrepen nodig zijn om mensen duidelijk te maken dat dat maandelijkse bedrag geen liefdadigheid is, maar dat er voor gewerkt moet worden. Nu, volgens mij is dit eerder een probleem s
van opvoeding (of eerder het gebrek aan opvoeding).