GUY schreef:
Citaat:
ben niet zo dol op Dell,, de support is matig.
Ben het daar niet mee eens
Had vorig jaar een defect aan mijn Dell Laptop (2 jaar oud)
Even een telefoontje en de dag daarop is men op kantoor onder garantie een volledig nieuw moederbord komen plaatsen.
Had in december een fout in mijn Acer laptop van nog geen 2 maanden oud.
Drie keer binnen gestuurd ter herstelling.
Nog steeds niet gemaakt.
Vorige week bericht gekregen dat hij niet meer te herstellen is
Vermits ze geen deftige opvolger hadden heb ik mijn centen teruggevraagd.
Men ging dit doen, maar ik heb nog niets gezien.
geef mij maar Dell
Guy
acer is het aldi merk in ICT land, ik kijk nergens van op
als die dell nog garantie had is het niet meer dan normaal dat men een nieuw moederbord kwam plaatsen.
neem aan dat ze op de zaak een zakelijk contract hebben dat ze on site het één en ander kwamen doen.
dat er iets fout gaat of kapot , dat is niet vreemd, wel de manier hoe ze het oplossen.
Dell heeft een wat warrige website, waar je wel makkelijk bepaalde zaken kan vinden maar het duurt erg lang eer ze foute drivers omwisselen voor andere.
nu ik ken mijn weg wel bij de fabrikanten van de afzonderlijk onderdelen maar dat kan niet iedereen.