GEWELDIG..!!
lieve dames en beste heren,
ik heb enorm genoten van ruim 11 pagina's over de tundra, ik ben zelfs nog opgebeld afgelopen zaterdag door één van de mannen op dit forum die me even een hart onder de riem stak met het verzoek om me niet weg te laten jagen..!!
goed nieuws, dat gaat ook niet gebeuren..!!
omtrent het wellus nietus gemierekut of de tundra nou amerikaan is, daar hoef ik - na een paar geweldige stukjes van o.a. de man uut drenthe - niet meer te reageren, lijkt me... ik geniet van jullie reacties..!!
helaas kon ik niet eerder reageren, ik heb mijn weekend grotendeels horizontaal genoten, met een vriendinnetje dat 20 jaar jonger is ben ik echt niet de hele dag achter mijn ramplank ( oeps, voordat daar onduidelijkheid over onststaat, de ramplank is mijn toetsenbord, elke gelijkenis met een amerikaanse truck berust op louter toeval...

) te vinden, andere zaken vroegen even om de aandacht...
eerlijk waar hoor, jullie zijn een mooi stel mensen bij elkaar..!! soms lomp, soms grof, soms ongenuanceerd en soms gewoon eersteklas klojo's...

maar wel klojo's die hun hart op de goede plek hebben, die voor hun merk op de barricades gaan en die er niet aan moeten denken dat er straks een nieuwe header boven dit forum zou moeten komen met daarin ook nog eens een tundra...
wat de uitslag van de poll gaat worden uiteindelijk, dat valt nog niet met zekerheid te zeggen... waar ik in ieder geval blij om ben is dat er toch aardig wat mensen zijn die bereid zijn de tundra te zien voor wat deze is, een amerikaanse truck..!! jullie wil ik bedanken, het getuigt van helder denken en een analytische geest, petje af en dankjewel..!!
en verder, er is in ieder geval goed gepost, dat is wel een teken dat dit een actief forum is, dat is al een knappe prestatie en daarvoor heb ik respect, hulde aan de oprichter(s) en degenen die hier het beleid uitzetten, hoe jullie uiteindelijk met die japperikaanse tundra om willen gaan, dat zullen we dan te zijner tijd wel zien..!!