RammieGirl schreef:
Mijn droom is nog steeds een SRT en een klein boerderijtje met een stukje land, wat kippies, geiten en een aantal honden die vrolijk heen en weer springen. Reislustig ben ik niet aangelegd maar geniet van onze jaarlijkse vakantie op Kreta en daar tot rust komende besef ik maar weer eens al te goed dat ik niks te klagen heb en dat ik al het geluk om me heen heb.
Een fantastische man, 2 gezonde kids, een hond en een Ram voor de deur, een leuk huis in een kindvriendelijk wijk en een eigen bedrijf dus ja ik heb helemaal niets te klagen eigenlijk.

hey hey
zal ik jou ff uit je droom helpen
ik spreek een beetje uit ervaring
want je wordt er ook niet altijd vrolijk van hoor om een boerderijtje te hebben
de honden schijten overal alles neer - leuk klusje voor als je ff tijd over hebt om dit op te ruimen
het stukje land groeit niet alleen gras maar ook een berg onkruid
van dat schijtgras en brandnetels en paardebloemen - hier kun je ook mooi de hele zomer in blijven werken om het zuiver te houden
de huisdieren die rond het huis los lopen hebben veel kans op teken, bloedluizen of ander ellende op de huid zitten - mag je ook mooi bij in de gaten houden en indien nodig behandelen
dat boerderijtje is dan ook nog oud en groot en vraagt daardoor lekker veel onderhoud - ook leuk als je toch nog een dag over hebt
enz, enz ,enz,
droom maar van een boerderijtje want in dit geval is dromen leuker dan hebben
je bent nooit meer klaar als je daar aan begint (en als je graag werkt de hele dag dan is het geweldig)