Het is nu wo mei 07, 2025 18:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: lul van een wout!!
BerichtGeplaatst: za sep 29, 2012 10:59 
Truck forum Junky

Jangel schreef:
Het zal je maar overkomen, net zoals Kabouter Wesley, als anderen lachen met de politie :? :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:

:D :D :D

belsen humor whahaha :thumbup: :D

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 29, 2012 13:17 
Trucker

Deze is al oud maar wie maakt zijn eigen hier nu belachelijk.Hilarisch.
http://www.youtube.com/watch?v=kco83zeLtt0

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 02, 2012 9:53 
Heavy Trucker

dave schreef:
Wacht maar tot je ze nodig hebt, omdat er word ingebroken in je winkelpand of woning dan ben je ze dankbaar.

Nee hoor dan piepen jullie wel anders

niet voor het een of het ander, maar als er bij mij ingebroken word, dan komt meestal de politie wel te laat hoor :roll:

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 02, 2012 10:53 
Trucker

thea schreef:
dave schreef:
Wacht maar tot je ze nodig hebt, omdat er word ingebroken in je winkelpand of woning dan ben je ze dankbaar.

Nee hoor dan piepen jullie wel anders

niet voor het een of het ander, maar als er bij mij ingebroken word, dan komt meestal de politie wel te laat hoor :roll:

Vorige nacht was het zover ,rond een uur of 2 hoor ik lawaai beneden ,ik heel stil naar beneden gegaan en ja hoor de achterdeur opengebroken ,ik hoor lawaai op het eerste verdiep ik bel de politie en zeg dat er een inbreker bij mij binnen zit ,de politie antwoord mij sorry meneer maar alle ploegen zijn bezet momenteel vanaf er iemand terug vrij is laat ik ze komen voor een pv op te maken ,ik neem mijn pistool en schiet er mee in de lucht de agent aan de andere kant van de lijn vraagt wat er is gebeurt ,ik
Antwoord je moet je niet meer haasten hoor ik heb de inbreker doodgeschoten ,2 min later 7 combi's in de straat en een politiehelicopter dat hier rond zweeft ;-) ze hebben de inbreker kunnen arresteren hoor :-) bedankt mannen :laughing6: :laughing6: :laughing6:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 02, 2012 12:27 
Trucker

Citaat:
Vorige nacht was het zover ,rond een uur of 2 hoor ik lawaai beneden ,ik heel stil naar beneden gegaan en ja hoor de achterdeur opengebroken ,ik hoor lawaai op het eerste verdiep ik bel de politie en zeg dat er een inbreker bij mij binnen zit ,de politie antwoord mij sorry meneer maar alle ploegen zijn bezet momenteel vanaf er iemand terug vrij is laat ik ze komen voor een pv op te maken ,ik neem mijn pistool en schiet er mee in de lucht de agent aan de andere kant van de lijn vraagt wat er is gebeurt ,ik
Antwoord je moet je niet meer haasten hoor ik heb de inbreker doodgeschoten ,2 min later 7 combi's in de straat en een politiehelicopter dat hier rond zweeft ;-) ze hebben de inbreker kunnen arresteren hoor :-) bedankt mannen :laughing6: :laughing6: :laughing6:[/quote]

Haha! :lol:

Afbeelding
2004 Avalanche 5.3 Vortec

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 02, 2012 16:09 
Nieuw

waarom is een politieagent een lul als hij je wijst op het rijden met verkeerde platen?
het enige lullige is dat hij het persoonlijk maakt en dat moet je dan ook zeker niet terug doen. zeg hem in het vervolg dat je het niet op prijs stelt dat hij/zij het op de man speelt en hij/zij jou aan het beledigen is. volgens zijn/haar ambtsbelofte mag dat niet.

de leiding over het gesprek weghalen bij desbetreffende agent werkt erg doeltreffend... ze zijn dan volledig uit het lood geslagen en als je politiek correct blijft, kom je ergens veel makkelijker mee weg dan de aggresieve benadering toe te passen.

over de beschikbaarheid van de politie in noodgevallen heb ik inderdaad ook een nare ervaring.
onderbuurvrouw heeft me een aantal jaar geleden bedreigd met een mes (zo'n keukenmes). dus voordat ik die vrouw de trap af wil trappen denk ik nog: laat ik het netjes doen en melden bij de politie.
zo gezegd zo gedaan: 112 gebeld. agenten zouden langskomen. ze moeten nog langskomen...... prutsers.

de criminelen weten dondersgoed dat er onderbezetting qua agenten. vaak wordt dit ook benut door de poolse en roemeense steelmeneren. ze creeren een incident aan een kant van de stad. wachten tot de politie is gearriveerd en bellen team 2 die aan de andere kant van de stad de huizen leegroven. ze weten dat er dan maar 1 patrouille auto rijdt en dat er fysiek gewoon 15-30 minuten aanrijtijd zit tussen die locaties.

feit blijft dat de politie achter de feiten aan blijft hobbelen en dat ze het respect volledig zijn kwijtgeraakt bij de burgers.... en terecht want je hebt werkelijk geen ene aars aan ze. maar om ze dan meteen lul te noemen.....
de politie zoals deze er nu is, is een resultaat van jaren lang mispolitiek en bezuinigingen.
het is goedkoper om 15 jarige mavo-c puistenkoppen de politieacademie in te schoppen dan werkelijk autoriteit uitstralende mensen op te leiden.
ik heb bij de politie gedetacheerd gezeten (als it-er) en heb de mensen op de politie academie gezien.... pfffffff echt heel triest.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 02, 2012 22:15 
Heavy Trucker

niet om te overbluffen hoor, maar heb vorige winter echt meegemaakt dat er een jager in mijn weide stond waar mijn paarden in vertoeven. di pipo was aan het schieten, mijn paarden overstuur en ikke politie gebeld met de melding dat de kogels om mijn oren floten....

een half uur later komen er 2 helden aangewaggeld, wat is er precies gebeurd?

ik leg de situatie uit en zeg welke kant de vreemde man was uitgegaan. (er was sneeuw dus mijn inziens zelfs makkelijk te volgen :roll: )

vraagt de kleine dikke aan mij: heeft u zijn indentiteit gevraagt :?:

waarop ik: ja wat dacht u? 1.55m ongewapend, dat ga ik even vragen aan een vreemd persoon, die zich al bevind waar deze zich niet hoeft te bevinden en loopt te schieten (dus gewapend is)
ik doe dat altijd als er zulke gekken in het wilde weg lopen te schieten, of ze even hun indentiteitskaart willen tonen :evil:

toen trokken de helden hun kogelvrijë vesten aan en gingen "op zoek" naar die individu....

resultaat? niks of niemand gevonden.......

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 04, 2012 1:23 
Trucker

HJR schreef:
feit blijft dat de politie achter de feiten aan blijft hobbelen en dat ze het respect volledig zijn kwijtgeraakt bij de burgers....

Lijkt me helemaal waar. Als je kijkt naar Engelse bobby's, daar ga je niet mee lachen hoor. Daar heerst tenminste nog discipline tegenover de politie en als je daar een beetje een grote bek tegen ze hebt dan ga je zonder pardon mee naar het bureau. Niks je de huid vol laten schelden, niks met je laten lachen, niks geen brutale praatjes... Arresteren. En dat is precies zoals het daar gebeurt. Zodra die mannen iets van dreiging voelen dan grijpen ze in. Klinkt misschien aan de andere kant wat laf maar zo zorg je er in ieder geval voor dat mensen naar je luisteren. De politie moet er uiteindelijk toch voor zorgen dat de orde gehandhaafd wordt.

Eigenlijk heb ik dan best wel respect voor die mannen als je ziet hoe de agenten zich hier als mietjes laten behandelen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]