Het is nu zo jul 06, 2025 21:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 14:35 
Pro Trucker

Caprice89 schreef:
Ok, wat jullie betreft is dus de kogel door de kerk. Je kunt inderdaad beter zelf aan de bal blijven, i.p.v. afhankelijk opstellen van anderen,
zeker als dat een (r)overheidsinstantie is.
Evengoed zal het geen eenvoudige beslissing geweest zijn. Je had vast andere plannen voor Kerst 2012. :wink:

Maar wat gebeurt er met de ranch zelf? Is het eigendom? En alle auto's die er (sommige ter decoratie) staan?
Kun je nog hulp uit Nederland gebruiken? Ik zou zo niet weten wat ik kan doen, maar niet geschoten is altijd mis.

Bedankt voor je aanbod :) en we krijgen heel veel positieve reacties en mensen die willen helpen, zijn we erg blij mee. De auto's zijn allemaal in de verkoop en het meeste is al verkocht en veel is naar de sloop gegaan, dit soort plaatjes doet mij veel pijn

Afbeelding

Maar wat moet je anders, huis met sloop is slecht te verkopen, denk dat ik over 2 weken leeg ben. Truck met trailer is ook al verkocht, veel geld aan verloren, net allemaal nieuw gekocht, maar weg is weg. Huis en grond staat sinds een paar dagen in de verkoop, de markt is goed hier dus zal wel snel verkopen (hopen we). Een positieve noot is dat we schuldenvrij zijn en dat we met meer geld vertrekken dan dat we gekomen zijn, dus we hebben het denk ik goed gedaan.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 14:40 
Trucker

We zijn meestal erg verguld met je foto's, Hans, maar dit soort beelden hoeft niet voor mij... :shock: :(

By the way, respect voor jullie veerkracht.

'65 Ford Mustang
'59 DeSoto

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 15:48 
Heavy Trucker

Bizar om dit hele verhaal zo te lezen, maar inderdaad respect voor jullie veerkracht. Is er al bekend waar jullie in Spanje terecht gaan komen en wat jullie daar gaan ondernemen?

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 16:12 
Pro Trucker

dutchtbi88 schreef:
Bizar om dit hele verhaal zo te lezen, maar inderdaad respect voor jullie veerkracht. Is er al bekend waar jullie in Spanje terecht gaan komen en wat jullie daar gaan ondernemen?

Bedrijf blijft gewoon bestaan, iets andere invulling maar er zal voor de meeste klanten niets veranderen. We hebben inmiddels (gisteren) een huis gehuurd een half uur van Allicante, Hondon de los Frailes, Alicante Region, Spain, ligt onder het gele blokje

Afbeelding

Afbeelding

Vanuit hier gaan we zoeken naar een nieuw onderkomen, meer een ranch, hollandrancho :) We hebben vrienden in die buurt die alles voorbereiden voor ons, verwachting is dat we half februari vliegen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 16:44 
Trucker

ik snap alleen niet waarom je er nu al uit wordt gezet, en niet pas volgend jaar als je omzetten eventueel gedaald zijn. nu zijn en waren ze toch goed???

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 16:56 
Pro Trucker

megacab schreef:
ik snap alleen niet waarom je er nu al uit wordt gezet, en niet pas volgend jaar als je omzetten eventueel gedaald zijn. nu zijn en waren ze toch goed???

Wij hebben een E2 visum, dit is een tijdelijk visum voor 5 jaar wat je kan verlengen, maar blijft officieel tijdelijk. Het visum was 1x verlengd en de 2e verlenging gaf dus problemen. Veel nieuwe vragen en allerlei bewijzen die we moeten overleggen, waarvan sommige onmogelijk zijn, bijvoorbeeld een vergunning voor onze camping, terwijl waar wij wonen geen vergunning nodig is :roll: We hebben dus een verlening gekregen tot eind Februari en de kans is groot dat we daarna niets meer krijgen en binnen 2 weken het land moeten verlaten. Er is ook een kans dat we een verlenging krijgen en dan begint het papierwerk en gedoe over een jaar weer. We zijn ook al sinds 1.5 jaar landlocked, wat inhoud als we over de grens gaan we een nieuw Visum moeten aanvragen, de vorige aanvraag duurde 9 maanden. Onze aanvragen worden bekeken door Imigrations in California, die kijken naar regels en wetten en hebben denk ik geen flauw idee hoe een bedrijf werkt, maar je bent nummertje zoveel. Ik ken niemand die uit ervaring kan spreken en je ziet veel emigranten vertrekken omdat het te moeilijk word, illegalen hebben het blijkbaar een stuk makkelijker, maar is voor ons geen optie. Simpelweg hebben we geen keuze en hebben dit ook met de advocaat doorgenomen, als ik alleen was had ik het risico genomen, maar dat is niet het geval. Ik probeer het te zien als een nieuwe uitdaging maar de laatste weken zijn verdomde moeilijk.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 18:36 
Super Trucker

texas boy schreef:
dit huis huren is 600 euro per maand by the way, Spanje is erg goedkoop, schijnt failliet te zijn.

Edo (Edo'sHemi) is aan het overwinteren in een bungalow wijk El Chaparral in Torrevieja onder Alicante,
voor 2 maanden zitten ze in een bungalow met zwembad voor €700,- per maand en een temp. van 20gr.
Daar hoef je niet voor te kopen, is anders als je er voor altijd wilt blijven :wink:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 18:43 
Pro Trucker

Vind het knap hoe jullie ermee omgaan, en goed dat er weer een nieuwe uitdaging in het vooruitzicht ligt.

Als jullie doorgaan met deze dienstverlening zullen we ook zeker volgend jaar contact houden :thumbup:

Buena suerte!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 20:16 
Heavy Trucker

Hans,

Als je in die regio zoekt kan je ook altijd een contact opnemen met forumlid "stip". Hij is niet meer actief op het forum maar zijn site is http://www.saxvillas.com/

Is wel zo makkelijk om gewoon in je eigen taal te kunnen communiceren met iemand die er de weg al kent.

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 20:29 
Pro Trucker

dutchtbi88 schreef:
Hans,

Als je in die regio zoekt kan je ook altijd een contact opnemen met forumlid "stip". Hij is niet meer actief op het forum maar zijn site is http://www.saxvillas.com/

Is wel zo makkelijk om gewoon in je eigen taal te kunnen communiceren met iemand die er de weg al kent.

Ik denk dat Hans dat wel weet, ze zijn namelijk bevriend via Facebook :lol:

# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 20:52 
Pro Trucker

dutchtbi88 schreef:
Hans,

Patrick was één van de eerste die we benaderden en ze gingen gelijk op zoek, maar hun specialiteit is meer verkoop, we wilden echter eerst huren vanwege de tijddruk. Heb toevallig Patrick vandaag een mail gestuurd dat we wat tijdelijk gehuurd hebben en dat we straks samen naar wat anders gaan zoeken. De Nederlanders die ons nu helpen wonen 8 kilometers van ons toekomstige stulpje en die regelen alles voor onze aankomst. Bedankt voor de tip by the way :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 23:10 
Nieuw

wat rot man, gelukkig kan je blijven verder gaan en hoop dat het lukt Spanje is ook niet slecht...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 0:44 
Heavy Trucker

Hans en Bianca. ,

Succes met wat jullie ook gaan doe.

Verder geen commentaar

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 0:45 
Trucker

het is de toon die de muziek maakt....

Er worden weer een hoop mensen verkeerd begrepen en er wordt weer een hoop uit zijn verband gerukt. Als je het zelf zegt klinkt het vaak leuker dan wanneer je het op papier zet. Als het gelezen moet worden kan het heel anders geïnterpreteerd worden als dat je het zelf voor ogen had.

Al met al hoop ik dat Hans en Bianca weer goed terecht komen en de boel weer op de rit krijgen.

Dodge Ram 1500 Hemi sport 5,7L VERKOCHT

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 1:12 
Pro Trucker

@ Hans en Bianca. Mooi stulpie gaan zoeken en mooi ranchie beginnen met camperplaatsen, komen we wel ff helpen en camperen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]