Citaat:
Je legt zelf een link tussen deze busjes/vrachtwagens en pickups by the way
De link die ik gaf was naar een Dodge Ram Pick-up op basis van een Fiat Ducato.
Mijn mening: Dit is geen Amerikaan (Europees ontwerp, gebouwd in Europa) Het is wel degelijk een Pick-up.
Camry is gebouwd in Japan, australie en VS. Mijn mening: Ik vindt dit geen Amerikaan en zeker geen Pick-up. (mocht de Camry wel ontwikkeld zijn in de VS en daar ook gebouwd worden met onderdelen uit VS dan vind ik het wel degelijk een Amerikaan)
De rest van die In Azie en Europa gebouwde ford's en Chevrolet's zijn naar mijn mening allemaal Europese en Aziatische schijthokken. (net zoals die Dodge Ram op basis van de Ducato en Boxer)
En ja, ook als BMW of welk merk ook besluit om met Amerikanen een Pick-up te ontwikkelen die daar gebouwd wordt voor de Amerikaanse markt, en met Amerikaanse onderdelen in elkaar wordt geschroefd. Ja, dat zal dan (helaas) ook een Amerikaanse Pick-up zijn.... Ik kan helaas niet anders concluderen.
En zo kom ik ook op mijn conclusie dat ik de Tundra dus wel Amerikaans vind, of ik het nu leuk vind of niet, want ik ben geen Toyota fan....... (op de Tundra na, maar ja da's natuurlijk geen echte Toyota

)