Ho!
Over aanhoudingen weet ik ook nog wel een en ander te vertellen..
De eerste keer dat ik aangehouden werd met mijn W200 was meen ik ergens in Dordrecht of omstreken.
Ik moest daar een ip-camera gaan plaatsen in een Discotheek en was zoekende naar de weg (dit was de tijd pre-navigatie).
Uiteindelijk zet ik m'n truck op een of andere parkeerplaats en vraag ik aan een voorbijganger of hij weet waar de xxxxxxx-straat is?
Tuurlijk zegt de jongen, je rijdt hier de straat in, dan linksaf over de brug eerste links en gelijk weer rechts.
Dus ik bedank de beste jongen, stap mijn auto in, draai achteruit de parkeerplaats af en stuif met een dot gas die straat in die hij me gewezen had.
Kom ik een paar van die tuthola's op een mountainbike tegen die me tegemoet kwamen...
Omdat ik echter niets verkeerd deed, had ik daar verder niet op gelet en ik vervolg mijn route.
Eenmaal over de brug, moest ik echter stoppen voor het verkeerslicht en net voordat ik weer wil optrekken; BAM! staat een van die tut-hola's ineens naast me.
Hevig hijgend, compleet buiten adem zegt ze: Heb je me niet horen fluiten???????
Stom verbaasd kijk ik haar aan en zeg ik; Was jij die irritanteling met dat voetbalfluitje?
Had ze dus vanaf het moment dat ik haar tegen was gekomen, op dat fluitje lopen jengelen terwijl ze achter me aan fietste.
Grijns

Uiteindelijk is ze bijgekomen en vraagt ze waarom ik mijn gordel niet om heb?
Nou, was mijn antwoord, omdat die er niet in zit.....
Hmz, dan kan je hem ook niet omdoen he, zegt ze.
Maar waarom rij je dan tegen het verkeer in en luister je niet naar mijn fluit?
Dus ik leg uit dat ik zoekende ben naar een adres, iemand mij had verteld deze route te nemen en dat ik nooit op de borden heb gelet.
En dat ik uit Utrecht kom, en daar hebben de politie agenten geen fluitje meer zoals ze die in de middeleeuwen wel hadden en dat we daar gewoon auto's hebben om in te rijden

Afijn, ik kwam eraf met een waarschuwing dat ik toch vooral maar beter naar de fluit moest luisteren....!?
Dan heb ik ook nog het verhaal van
Ronald en de takketrol maar als je dat wilt lezen, klik dan maar ff op de link.