Die eco rijders schijnheilig?? best wel;
Laast nog een meningsverschil met zo'n "groene gabber" in zo'n ding. Waarschijnlijk vond hij m'n Dots niet helemaal voldoen aan z'n norm of verwachting

. Ik moest een rotonde recht over te steken waar zowel links als rechts een enorme file stond(was met chaos rond de afsluiting van de Vlaketunnel op de A58 een paar weken terug), dus ik zou niet eens voor 'm in de file komen te staan. Voor mij stond een andere auto, er viel een klein gaatje en hij maakte daar gebruik van. Ik volgde hem en die hybride piloot gaf zoveel gas dat z'n 1 punt pruttelbenzineaggregaatje er voor opstartte

en hij verbruikte nog wat extra energie om te toeteren als of z'n leven bedreigd werd. Het was lekker warm weer dus had ik m'n raam open en hoorde 'm van allerlei krachttermen gebruiken tegen mij. Ik heb m'n truckkie in de Pstand gezet, ben heel kalm en rustig uitgestapt, naar 'm toegelopen en redelijk duidelijk gezegd dat als ie niet ophield en wat vredraagzamer zou worden ik z'n batterijen uit z'n speelgoed golfkarretje zou trekken
De verkeersregelaars (die daar overigens uit hun neus stonden te vreten) lagen helemaal dubbel, er riep er een naar mij dat ie het schitterend vond en of ie die opmerking mocht gebruiken in de toekomst(vertelde ook dat de mensen in zo'n hybride vaak de ergste waren voor hen om te handelen). Ik ben maar weer snel doorgereden om de file niet nog langer te laten worden