Jammer om te lezen dat je mij een grote paardenlul en grote hufter en vervelende pisnicht en klootzak en een mafketel met een grote muil vindt
Terwijl ik je nog wel netjes antwoord gaf op je vraag
Als het je interesseert, ik ben chef werkplaats, verkoper en after-salesman allemaal in 1 persoon. Maar vanwege mijn eerlijkheid en open handel, goede producten tegen de juiste prijs / kwaliteitverhouding en nette aftersales, durf ik mijzelf wel te bestempelen als een eerlijke handelaar

Daarom dat het mij ook telkens stoort als elke handelaar of monteur
door Moniek of jou wordt bestempeld als een oplichter of paardenlul etc...
Heb Peer wel eens een hitch-cover verkocht en alles netjes afgehandeld, Theo heeft bij mij een golfkar gekocht en is naar mijn weten tevreden. Theo is de kar komen ophalen bij mij op de zaak, en kent mij en mijn bedrijf dus ook persoonlijk, zonde dat iemand zoals jij die mij dus niet persoonlijk kent meteen mij verrot begint te schelden als ik zeg dat jullie leuke mensen vindt, alleen een beetje misselijk wordt van steeds dat gekots op alle handelaren / monteurs!!
En als je denkt dat ik niet hard of veel werk, ik ben op mijn 23e op mijn eigen begonnen, en nu 5 jaar later werk ik nog steeds met werkweken van gemiddeld 80 uur, dus denk dat we minstens even hard werken
Dus hopelijk weet je mij na deze uitleg nu OOK een beetje te respecteren
O ja, als je nog te vol van emoties bent Dave, boor eens met je eigen gereedschap
in een nat gaatje, dit kan wonderen doen

He Hardworker niet om het 1 of ander maar laat mij er effe buiten wil je, ik sta al jaren droog