Het is nu do mei 08, 2025 7:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 20:07 
Heavy Trucker

Lijkt mij de maximale druk Dave. Staat de bandendruk niet op een sticker in de deuropening ofzo?

AfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 20:14 
Super Trucker

Het gaat toch over de bandendruk van je werkbus en niet van de Dodge, Dave :roll:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 20:43 
Trucker

Het is hier geen Iveco forum :thefinger: :thefinger: :thefinger: :thefinger:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 20:56 
Trucker

Daar gaan we weer, de werkplaatschef is een hondenlul, de handelaar die je de truck verkocht heeft is zeker ook weer een oplichter, want die heeft je een bus verkocht voor veel te veel geld en nou moet je nog zelf je bandjes pompen :x

Als je nog niet kunt lezen hoeveel een band aan druk moet / mag hebben, moet je ze helemaal niet zelf gaan pompen jonguh!

Als iemand jou belt of die een boormachine links of rechtsom moet laten draaien om ZELF een gat te boren, dan help je hem toch ook niet, altijd dat gezeik op de autohandelaren / garages / werkplaatsen, ik word er een beetje moe van langzamerhand.

Volgens mij als een handelaar/garage/verkoper jou iets verkocht heeft voor een x bedrag, en jij ermee akkoord bent gegaan zonder jezelf eerst beter erin te verdiepen en te informeren. Heb je volgens mij als klant gefaald, en niet als handelaar :albino:

Verder vind ik jullie wel leuke mensen, maar dat gezeik steeds over andere werkmensen wordt ik een beetje kotsmisselijk van :wink:

O ja, de bandenspanning op de band is meestal de maximum pressure. Zeker met een busje dan ook hierop pompen, scheelt je veel bandenslijtage en vooral diesel :!:

Marines never die, they regroup in hell !!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 21:17 
Pro Trucker

Let je op je max bloeddruk Dave? :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 21:52 
Pro Trucker

dave denk om je hart jongheu :!: :!: :!: :!: :!:
wat ik heb geleerd is dat de constructeur de bandendruk bepaald .
die zegt hoeveel druk de banden onder het voertuig mogen hebben om de ideaalste rijomstandigheden te bekomen .
hetgeen op de band staat is hoeveel de band max mag hebben .
dit scheelt van band tot band uiteraard.
maar vermits je het niet vind op het voertuig ... :|
mischien eens googlen :roll:
veel succes en hou je wat rustig :D :D :D :D :D :D :D

http://www.everyoneweb.com/transportdiensten/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 22:14 
Trucker

bij de pomp hangt vaak ook een lijst met de meeste auto's?

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 22:18 
Truck forum Junky

Zet die banden maar op 2.7 bar dave :!: en laat je niet gek maken jonghe :mrgreen: ( mooie reactie trouwens :wink: )

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 22:26 
Trucker

Daar hou ik nu eens van da Hollandse rechtaan toe no nonsens gepraat.
Zouden ze in België ook wa meer moeten doen.
Heb wel les gehad van men schoonboer, is nen Amsterdammer.

GMC Sierra 1500, 4.8L , 2000

Grt, mon

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 22:43 
Super Trucker

Kijk Davy, weer lekker op dreef jonge, zo ken ik je weer.
Ik ben sinds mijn laatste hartwip aan het leren om niet overal op te reageren, maar goed je bent nog jong en onbezonnen, hahaha. :wink: 8)
Nee echt lekker bezig, zo blijft dit forum leuk en interessant. Maar ik zou die bandenspanning, waar dit topic dus over gaat, eerder wat druk aflaten dan bijpompen als die druk net zo hoog is als je bloeddruk. :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 23:09 
Trucker

Jammer om te lezen dat je mij een grote paardenlul en grote hufter en vervelende pisnicht en klootzak en een mafketel met een grote muil vindt :laughing6: :laughing6:

Terwijl ik je nog wel netjes antwoord gaf op je vraag :!:

Als het je interesseert, ik ben chef werkplaats, verkoper en after-salesman allemaal in 1 persoon. Maar vanwege mijn eerlijkheid en open handel, goede producten tegen de juiste prijs / kwaliteitverhouding en nette aftersales, durf ik mijzelf wel te bestempelen als een eerlijke handelaar :!: Daarom dat het mij ook telkens stoort als elke handelaar of monteur door Moniek of jou wordt bestempeld als een oplichter of paardenlul etc...

Heb Peer wel eens een hitch-cover verkocht en alles netjes afgehandeld, Theo heeft bij mij een golfkar gekocht en is naar mijn weten tevreden. Theo is de kar komen ophalen bij mij op de zaak, en kent mij en mijn bedrijf dus ook persoonlijk, zonde dat iemand zoals jij die mij dus niet persoonlijk kent meteen mij verrot begint te schelden als ik zeg dat jullie leuke mensen vindt, alleen een beetje misselijk wordt van steeds dat gekots op alle handelaren / monteurs!!

En als je denkt dat ik niet hard of veel werk, ik ben op mijn 23e op mijn eigen begonnen, en nu 5 jaar later werk ik nog steeds met werkweken van gemiddeld 80 uur, dus denk dat we minstens even hard werken :wink:

Dus hopelijk weet je mij na deze uitleg nu OOK een beetje te respecteren :!:

O ja, als je nog te vol van emoties bent Dave, boor eens met je eigen gereedschap in een nat gaatje, dit kan wonderen doen :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 23:20 
Truck forum Junky

hardworker schreef:
Jammer om te lezen dat je mij een grote paardenlul en grote hufter en vervelende pisnicht en klootzak en een mafketel met een grote muil vindt :laughing6: :laughing6:

Als het je interesseert, ik ben chef werkplaats, verkoper en after-salesman allemaal in 1 persoon. Maar vanwege mijn eerlijkheid en open handel, goede producten tegen de juiste prijs / kwaliteitverhouding en nette aftersales, durf ik mijzelf wel te bestempelen als een eerlijke handelaar :!: Daarom dat het mij ook telkens stoort als elke handelaar of monteur door Moniek of jou wordt bestempeld als een oplichter of paardenlul etc...

Heb Peer wel eens een hitch-cover verkocht en alles netjes afgehandeld, Theo heeft bij mij een golfka 7r gekocht en is naar mijn weten tevreden. Theo is de kar komen ophalen bij mij op de zaak, en kent mij en mijn bedrijf dus ook persoonlijk, zonde dat iemand zoals jij die mij dus niet persoonlijk kent meteen mij verrot begint te schelden als ik zeg dat jullie leuke mensen vindt, alleen een beetje misselijk wordt van steeds dat gekots op alle handelaren / monteurs!!

En als je denkt dat ik niet hard of veel werk, ik ben op mijn 23e op mijn eigen begonnen, en nu 5 jaar later werk ik nog steeds met werkweken van gemiddeld 80 uur, dus denk dat we minstens even hard werken :wink:

O ja, als je nog te vol van emoties bent Dave, boor eens met je eigen gereedschap in een nat gaatje, dit kan wonderen doen :wink: :mrgreen: :mrgreen:

:thumbright: :: :thumbright:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 23:22 
Trucker

RammieGirl schreef:
hardworker schreef:

Heb Peer wel eens een hitch-cover verkocht en alles netjes afgehandeld, Theo heeft bij mij een golfkar gekocht en is naar mijn weten tevreden. Theo is de kar komen ophalen bij mij op de zaak, en kent mij en mijn bedrijf dus ook persoonlijk, zonde dat iemand zoals jij die mij dus niet persoonlijk kent meteen mij verrot begint te schelden als ik zeg dat jullie leuke mensen vindt, alleen een beetje misselijk wordt van steeds dat gekots op alle handelaren / monteurs!!

He Hardworker niet om het 1 of ander maar laat mij er effe buiten wil je, ik sta al jaren droog :D :D :D :D

:thumbup: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 23:24 
Pro Trucker

Hahaha het is echt komkommer tijd he
Word weer tijd voor een kicke meeting met beer bbq en spacecake (koffie :mrgreen: )
Nog ff volhouden en op naar het voorjaar

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 23:26 
Trucker

:occasion5: eerste rondje is van mij :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]