Ik wilde iets doen voor sociaal achtergestelde kinderen, maar wel hier in Vlaanderen... Niet zoals de meeste acties, dat alles naar het buitenland verzonden wordt. Ik heb dus, op mijn eentje, zonder een VZW of iets anders op te richten, contact opgenomen met een weeshuis in Antwerpen. De bedoeling is om een standaard schoendoos te vullen met spulletjes dat een bepaald kindje in het weeshuis kan gebruiken. Ik werk niet met sponsors, vraag aan niemand geld.... Ik reken dus enkel op vrijwillige burgers met een warm hart, die met kerst een glimlach willen toveren op het gezichtje van een kindje hier in Antwerpen... Alles gebeurt anoniem: geen namen van de kindjes worden doorgegeven, alsook de naam van het weeshuis wordt nergens vermeld. Ook mijn naam zal nergens op vermeld staan. Dit om te voorkomen dat de media zich gaan moeien.
Ikzelf verzamel alle dozen bij mij thuis, en ga ze zelf allemaal leveren in het weeshuis. Ik heb zelf absoluut geen connecties met dat weeshuis, noch werk ik in de zorgsector. Ik wil enkel iets goeds doen voor onze kindjes hier, in plaats van geld op te sturen naar het buitenland, niet eens wetende of het wel aankomt.
Ik hoop dat ik met mijn kleine uitleg een beetje meer duidelijkheid heb geschept

Wat heb je nodig:
- een lege schoendoos (standaard maat)
- een aantal spulletjes (doorgegeven per kind door het weeshuis) Gelieve enkel nieuwe dingen in de doos te stoppen
Hoe pak je de doos in?
Verpak de doos en het deksel apart, zo kan de doos achteraf nog gebruikt worden door de kindjes om spulletjes in te bewaren...
Probeer een leuk kado te maken, natuurlijk mag er wel een grote strik rond de volledige doos...
het leuke aan dit project is: je bepaalt zelf je budget.
Moest je nog info willen, of je kent nog mensen die willen meedoen, laat me zeker iets weten. Nogmaals hartelijk bedankt!!!
De doos zou geleverd moeten worden bij mij thuis ten laatste op vrijdag 3 december 2010.
Mijn adres: Tina Vermeylen
Jacob Van Arteveldestraat 38
2640 Mortsel.
GSM: 0477/92.41.45
Groetjes
Tina

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel