Het is nu vr mei 02, 2025 11:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: santa's joy box
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 10:34 
Heavy Trucker

Een vriendin van me is vorige week met dit initiatief begonnen. gezien ik haar hierin volledig steun, wil ik hier de oproep ook posten. want ik ben er van overtuigd dat ook hier truckers zitten met een groot hart.

Iedereen die graag kinderen in opvangtehuizen iets extra wil geven. Neem een schoendoos, vul deze adhv informatie die u via mij kan verkrijgen, maak er een superleuk cadeau van, en tover een glimlach op een kindergezichtje tijdens Kerst! Voor informatie: stuur mij een mailtje!!!! Zeg het aub verder, hoe meer dozen, hoe meer lachende kinderen met kerst!

Wie maakt ook een schoendoos, en tovert zo een glimlach op een kindergezicht tijdens de Kerstperiode? Laat het me weten, dan kan ik je de nodige info bezorgen!

Tina Vermeylen

santas.joy.box@gmail.com
+32 (0) 477.92.41.45.

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pro ... 1822957968

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: santa's joy box
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 14:43 
Heavy Trucker

het makkelijkste is rechtstreeks via het opgegeven mailadres van Tina te reageren. dan komt alles rechtstreeks bij haar terrecht. zijzelf kan ook het best de juiste en nodige info doorgeven en antwoorden op alle vragen :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: santa's joy box
BerichtGeplaatst: zo okt 31, 2010 13:20 
Heavy Trucker

Ik wilde iets doen voor sociaal achtergestelde kinderen, maar wel hier in Vlaanderen... Niet zoals de meeste acties, dat alles naar het buitenland verzonden wordt. Ik heb dus, op mijn eentje, zonder een VZW of iets anders op te richten, contact opgenomen met een weeshuis in Antwerpen. De bedoeling is om een standaard schoendoos te vullen met spulletjes dat een bepaald kindje in het weeshuis kan gebruiken. Ik werk niet met sponsors, vraag aan niemand geld.... Ik reken dus enkel op vrijwillige burgers met een warm hart, die met kerst een glimlach willen toveren op het gezichtje van een kindje hier in Antwerpen... Alles gebeurt anoniem: geen namen van de kindjes worden doorgegeven, alsook de naam van het weeshuis wordt nergens vermeld. Ook mijn naam zal nergens op vermeld staan. Dit om te voorkomen dat de media zich gaan moeien.
Ikzelf verzamel alle dozen bij mij thuis, en ga ze zelf allemaal leveren in het weeshuis. Ik heb zelf absoluut geen connecties met dat weeshuis, noch werk ik in de zorgsector. Ik wil enkel iets goeds doen voor onze kindjes hier, in plaats van geld op te sturen naar het buitenland, niet eens wetende of het wel aankomt.

Ik hoop dat ik met mijn kleine uitleg een beetje meer duidelijkheid heb geschept :-)

Wat heb je nodig:
- een lege schoendoos (standaard maat)
- een aantal spulletjes (doorgegeven per kind door het weeshuis) Gelieve enkel nieuwe dingen in de doos te stoppen

Hoe pak je de doos in?
Verpak de doos en het deksel apart, zo kan de doos achteraf nog gebruikt worden door de kindjes om spulletjes in te bewaren...
Probeer een leuk kado te maken, natuurlijk mag er wel een grote strik rond de volledige doos...

het leuke aan dit project is: je bepaalt zelf je budget.

Moest je nog info willen, of je kent nog mensen die willen meedoen, laat me zeker iets weten. Nogmaals hartelijk bedankt!!!
De doos zou geleverd moeten worden bij mij thuis ten laatste op vrijdag 3 december 2010.
Mijn adres: Tina Vermeylen
Jacob Van Arteveldestraat 38
2640 Mortsel.
GSM: 0477/92.41.45

Groetjes
Tina

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]