mijne zoon licht hier natuurlijk onder tafel van het lachen, maar als vrouw kan ik natuurlijk ni anders dan hierop te reageren!!!!
Als er geen vrouwen geweest waren, zaten we nu nog in grotten rauw vlees te eten. De hele beschaving is er gekomen om indruk te maken op de vrouwen. Verstandige vrouwen stimuleren de carrière van hun man. (Want dan is de alimentatie later hoger.) Mannen zijn over het algemeen logische denkers maar vrouwen zijn slimmer. Vrouwen schrijven weinig biografieën. De types die het niet zo nauw nemen hebben geen tijd en over fatsoenlijke vrouwen wil niemand wat lezen. Vele mannen willen de wereld aan hun voeten hebben. Voor de meeste vrouwen is een man voldoende. Idiote vrouwen zijn niet zo idioot als men denkt, idiote mannen wel. Mannen houden niet van domme vrouwen. Ze houden van vrouwen die zich zo nodig dom kunnen houden en dat is juist een staaltje van intelligentie. Als mannen zulke perfecte minnaars waren als ze zelf altijd voorgeven, zouden vrouwen nooit tijd hebben om hun haar te doen. Het probleem van veel vrouwen is, dat ze opgewonden geraken van iets onbenulligs en dat ze er vervolgens mee trouwen. Hoe zou de wereld er zonder mannen uitzien? Geen oorlog meer en alleen dikke en gelukkige vrouwen. Van je geld af geraken, gaat het snelst met gokken, het beste met computers, het leukste met vrouwen en het zekerste met juristen. Mannen spelen het spel, vrouwen kennen de eindstand. Geen vrouwen, niet drinken, niet gokken, niet roken en niet eten, verlengt het leven niet. Het lijkt dan alleen langer. Wie een vrouw van 4O verwisselt tegen twee van 2O kent noch de waarde van het geld noch die van vrouwen.
Maar zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Dat vrouwen het laatste woord hebben, komt hoofdzakelijk door het feit dat mannen niets meer te binnen schiet. Ik zou niet graag willen beweren dat vrouwen geen karakter hebben; integendeel: ze hebben bijna iedere dag een ander.

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel