Zo.. wordt weer eens tijd voor een update
In de zomer heb ik erg weinig gedaan door andere dingen die meer aandacht vereiste, maar gaan we weer vol aan de gang en heb ik een nieuwe deadline: April 2014 moet het kreng rijden.
Wat heb ik in de tussentijd gedaan?
E-brake pedaal gemonteerd en aangesloten, remsysteem aangesloten, afgevuld en ontlucht...niet lachen als je de foto's ziet van de remleidingen, was mijn eerste keer en dat komt goed, maar nu niet. het werkt en er is ruimte genoeg.. voor de zekerheid heb ik wel een nieuwe remkracht verdeler gekocht, omdat diegene die er origineel op zat niet geschikt was voor bekrachtigde schijfremmen.
achterraam gemonteerd, ik heb gekozen voor het dichte raam wat bij de nieuwe cabine zat en niet voor de slider omdat ik dat gewoon niet zo mooi vind.
pruiken dicht gelast op mijn deuren, geplamuurd, primer en gespoten...helaas hebben we de deuren toch wat overhaast gespoten, want je ziet het niet op de foto's, maar netjes zijn ze niet. Maar goed, dat kan altijd nog een keer.
is mijn to do lijst:
Schakel inrichting maken, want ik heb diverse steunen en stangen maar het past niet zoals ik zou willen. In combinatie hiermee denk ik dat mijn stuur kolom ook niet 100% is, maar dat komt tzt wel.
Bedrading aanleggen. Ik heb een nieuwe boom gekocht van EZ-wiring en het is easy want op elk kabeltje staat waar het voor is…maar dan nog..hiervoor kan ik wel wat hulp gebruiken, dus als iemand goed is met bedrading en mij een keer wil helpen hoor ik het graag.
Kachel repareren en monteren, geen idee wat ik hier nog tegen ga komen.
Voorraam monteren, heb hem net besteld, en moet hem nog ophalen (Prins Truck Shop = tip!!)
Deuren zijn gespoten en dan nu alles inelkaar zetten, raammechaniek, deurklinken, rubbers etc etc.
Uitlaten monteren, er zaten 2 side pipes op, maar daar hou ik niet van, dus ik wil of 1 dikke pijp naar achter, of twee normaal formaat pijpen naast elkaar naar achter. Wordt wat losse bochten en pijpen kopen en dan lekker bakken.
binnenbekkleding, inclusief bank..moet ook nog bedenken of ik de benzine tank weer achter de bank plaats, of dat hij 100% op gas gaat rijden.
Ik vergeet nog de helft denk ik, maar als ik het bovenstaande af heb zou hij ieder geval weer moeten rijden.
Wat moet ik nog kopen..
Of nieuwe koplampen of de steuntjes/houder dingetjes als die los te krijgen zijn (waar koop je die?)
Uitlaat demper(s)
Stuurkolom? (..onderdelen..?)
Kachel onderdelen
Geluidsdempende mat, deur/vloer/dashboard bekleding
En waarschijnlijk tonnen aan kleine meuk die ik vergeet te noemen
hier wat foto's:
de deuren in kleur

Houten stuur gestraald

puzzelstukjes, genaamd schakelstangen en dergelijke

het betere remleiding spaghetti werk

er is trouwens een nieuwe bewoner in de loods