Tijdje niet heel veel gedaan, maar wat onderdelen besteld. En bladveren gestraald en gespoten, bouten uitgezocht en besteld. Hoop hem begin volgende week weer op zijn wielen te hebben staan met nieuwe remmen en fusees.
Uit eindelijk gekozen voor geen veren er tussen uit te halen maar later een keer een ander set te kopen.
Foto's zijn met flits dus niet gemooist. Chackle van de veer moet ik nog een keer stralen en spuiten. Maar die pak ik los als de bak bij de spuiter licht.
Gestraald en epoxy primer, vervolgens met VHT epoxy paint afgelakt. Niet het strakst maar zeker wel goed tegen roest. Met het overnieuw inmekaar zetten overal teflon spray tussen gespoten zodat er iets tussen zit tegen piepen of iets. Nieuwe RVS bouten erin gezet, en nieuwe RVS busjes er tussen. De pennen voor de bladveren waren zo goed als nieuw dus met wat vet weer netje inmekaar gezet. Ging allemaal prima los, nog geen bout tegen gekomen die lastig deed.

Komen nog een keer goede foto's, remleidingen worden ook overnieuw gedaan. Maar dat lukt nu even niet.

Wat stof erop:

Ugly chackle:

Tijdje terug ook de ogen binnen gekregen voor in de bak, deze frees ik netjes in zodat ze gelijk liggen. Ze gaan met bouten door het hout en aan een counter plaat zodat je meer oppervlakte hebt waar je iets aan vast sjort (mocht er ooit iets degelijks in staan).

Nieuwe wielremcillinders rondom:

Verwacht deze week/volgende week meer te kunnen laten zien.