hypostomus schreef:
HEy, hoewel mijn dodgke het zeer goed doet, ben ik toch wel wat aan het uitkijken naar een nieuwer beestje. momenteel rijd ik met een 2008 longhorn, maar zou het nieuwere model willen. Kent er hier iemand een goed adres (betrouwbaar + betaalbaar, als dat al bestaat) (liefst omgeving centrum belgie), de versie moet wel 4x4 zijn !
groeten
HEy hoe is t met mij gaat het beft, is toch fijn dat uwe dodgke het zeer goed doet, waarom zou je uitkijken naar een nieuwer beestje zeker als je een 2008 longhorn rijd, is geen kattepis toch

want jij weet ook wel dat als je het nieuwere model wilt hebben (2008 2012) dat ze minder betaalbaar zijn, en betrouwbaar kan je aan iemand zijn kop niet zien volgens mij staan dr zat op mp en speurders, en als ik mij niet vergist zit er ook een hele grote stealer op de weg van antwerpen naar brussel of was het nou mechelen

what ever vanaf antwerpen in ieder geval, o ja en die weg naar boom zit ook een grote die binnendoorweg naar brussel sellers of zoiets die zijn heeeeeeeeeeeel betrouwbaar want dat staat vooraan tegen het hek op een bord
voila heb ik je toch een stukkie vooruit geholpen he