majijo schreef:
Nadelen
In en uitstappen
Als je in de bak moet zijn (bij dagelijks gebruik)
Je levert toch wat rijcomfort in
Zal niet iedereen met me eens zijn,maar als je 40.000 tot 50.000 op de weg zit rijdt een standaard 1500 toch het fijnst
Maar het is verschrikkelijk mooi gezicht

Dat in en uitstappen is een handigheidje
Als je in de bak moet zijn, heb je inderdaad een opstapje nodig. (bij 6 inch verhoging i.c.m. dikke wielen)
Ik vind dat inleveren van rijcomfort 100% meevallen, die van mij helt helemaal niks over in bochten en qua rijgedrag verneem ik absoluut geen verschil met die van Martin, die ik mee heb gehad. (die van Martin is ook nog jonger dan mijn auto)
Wat ik juist geweldig vind op de snelweg en in de stad: Je kijkt over alle auto's heen. (heb de stoelen ook nog eens 4 of 5 cm hoger staan dan origineel)
Voor wie eens wil proberen: kom maar langs!
Die van mij is volgens mij 6 inch verhoogd, doormiddel van nieuw subframe, andere fusee's, schokdempers, reactiestangen en verlengde stuurstang. het stuurhuis zit op het nieuwe aangepaste subframe.
Mijn wielgeometrie is dus niet veranderd!
Ik denk dat wanneer je minder proffesioneel gaat verhogen, misschien wel slechtere rijeigenschappen krijgt.