Het is nu zo mei 04, 2025 1:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma apr 28, 2014 19:04 
Nieuw

stefram schreef:
Hoi ,
Kan mis zijn maar dacht dat ik dat gewoon kan uitschakelen bij instellingen op het scherm tussen de tellers . ( od off ) bij een ram hemi sport bj 2011 .
Als de overdrive uitgeschakeld is dat de cilinderuitschakeling ( mds ) ook nie actief is .
grts
Stefan

Ik kan bij de tellers van alles aan en uit zetten, en veel gegevens opvragen.
Maar de od off, of de mds off kan ik daar niet vinden.
Als ik de gear+ op de 8ste versnelling zet, dan gaat het eco lampje niet (nooit) branden. De kleine schokjes bij iets gas geven voel ik dan ook niet meer. Dus bij Gear+ in de 8ste versnelling zijn de cilinders allemaal en altijd actief.
Als je de versnelling in P zet, en dan weer weg rijd moet ik dus telkens weer de gear+ in de 8 zetten, schiet dus ook niet op :?
Kan ik zo'n Diablo intune ook ergens in Nederland kopen ? zo ja, waar dan ?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 28, 2014 21:37 
Heavy Trucker

Intune gaat niet lukken, is alleen maar leverbaar tot 2010. !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 28, 2014 22:26 
Nieuw

DiabloSport has released a new vehicle tuner part number I-1000-DCX for 2011-2014 Dodge, Chrysler, Ram and Jeep vehicles

http://diablosport.shptron.com/p/i-1000 ... s-vehicles

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 28, 2014 22:35 
Heavy Trucker

:oops:

kreeg hem straks niet gevonden Elwin

neem hier maar eens contact mee op zal hem dan wel kunnen leveren,en voor je installeren

http://www.mopartruckshop.nl/89439/PERF ... RTS/1.aspx

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di mei 06, 2014 20:22 
Nieuw

Ben1967 schreef:
Ik hem mijn nieuwe ram 2014 nu 3 weken in mijn bezit.
Wat me na een paar dagen al opviel dat was het volgende,
In een dorp laat je de snelheid terug zakken naar 30-40km/uur. het ECO lampje brand, je geeft dan heel iets gas en dan zegt de motor vroem vroem vroem, 2 of 3 korte schokjes dus.....
Met trailer doet hij dat ook. Als je weg rijd vanuit stilstand doet ie het niet, maar dan gaat het eco lampje ook niet aan.
Ik vandaag naar een Prins dealer en alles aangesloten op de laptop. Eerst snapte hij het ook niet. Toen heeft hij alle gasinjectoren zichtbaar gemaakt op de laptop, nog weer rijden en daar kwam de oorzaak te voorschijn.
Als je het gas loslaat bij 80km/uur dan gaan er 2-4-6 of zelfs 8 gasinjectoren uit. eco lampje gaat branden, dan geeft je weer iets gas eco lampje gaat uit en er worden weer 2-4 of 6 cilinders ingeschakeld. Bij laag toerental en lage snelheid merk je dat dus het meest als je iets gas geeft. Geef je veel gas dan springen alle 8 cilinders in 1 keer aan dus dan voel je de schokken ook niet.
De benzine injectoren zitten dichter bij de cilinder, dus omdat die afstand kleiner is merk je het op benzine haast niet. De gasinjectoren zitten verder van de cilinder inlaat dus dan is het wel merkbaar.
Nu weet ik in ieder geval waar het vandaan komt.
Mijn vraag : iemand hier nog meer last van ???
Of ben ik nou zo pietje pecies.....

Hey

Ik heb net hetzelfde voor, heb men Dodge ook nog niet zolang en alle zelfde syptomen als jij...ben ook bij de gas-boer geweest en die heeft hem bijgeregeld. Maar ik heb het schokken nog steeds...

Ik kocht mijn truck bij Speedunit in Willebroek/Belgie bij de anti-pathieke Mister Lieven. Een zak van een vent naar mijn mening. Toen ik een testrit deed, had ik dit niet voor! Hij flikte mee nog een paar andere zaken ook...

Nu ja, ik zag onlangs een dodge-rijder a/h tankstation en die raadde me ook aan om zo'n diablo-tune aan te schaffen...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di mei 06, 2014 20:40 
Trucker

Hey GunthaO :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 08, 2014 16:36 
Nieuw

Ben1967 schreef:
ram-fan schreef:
En als je rond de 60 rijdt,en de toerenteller helemaal teruglaten vallen.
En dan voorzichtig wat gas bij geven,wat merk je dan?

Zolang het eco lampje brand, dus ook rond de 60km, en ik geef dan weer heel iets gas dan worden er meer cilinders ingeschakeld en dat gebeurt met kleine schokjes.
Hier in het dorp rijd nog een nieuwe ram en die komt uit amsterdam. Hier zit geen prins installatie in. Ik heb het vanmorgen aan hem gevraagd en die auto had het ook. Ik vind het zelf wel iritant. Je kunt door een software kast de cilinder uitschakeling uitzetten maar dan gaat de auto ook meer verbruiken.
Bij de jongen in het dorp stond de teller op 16L/100km en dat is zonder trailer. Mijn meter staat op 26.5L/100km en dat is 70% met trailer.

Ik vernam laatst het tegenovergestelde, hij zou minder verbuiken met de Diablo...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 08, 2014 16:37 
Nieuw

DavyHemi schreef:
Hey GunthaO :wink:

Yo DavyHemi! :laughing6:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]