Hoi Moniek,
Belangrijkste vraag is natuurlijk wat je budget is. En welk model jaar de dodge is ivm dubbel din of anderhalve din.
Als het goed is heb jij nu 2 opties om te verbouwen 1 optie is de pac afhankelijk van bouwjaar! <2005 schijnt niet te werken
- PAC AUDIO C2R-CHY4 + stuurwiel module hiermee kun je de gewone connecties en speaker en stuurwiel bediening hergebruiken
viewtopic.php?f=3&t=9701&p=155565&hilit=pac+2005#p155565- alles kabels opnieuw trekken en speakers vervangen, stuurwiel bediening zou je dan nog wel aan de praat moeten kunnen krijgen.
Inbouwen van het materiaal is niet zo heel moeilijk hoor, als je beetje handig bent en logisch kan nadenken
viewtopic.php?f=25&t=8915Ongeveer zo'n 10 uur werk exclusief uitzoeken wat ik nodig had.
Ik heb zelf de pioneer avh-3200BT unit.
http://www.pioneer.eu/nl/products/25/10 ... index.htmlReden was dat deze een goede prijs kwaliteit verhouding heeft. Had eerst naar de alpine gekeken, maar die was toen 2 keer zo duur.
Deze set bevalt mij prima in combinatie met de handsfree set. Muziek staat op de sd kaart, en steek dus niet uit!
Instellingen vind ik voldoende en voor de standaard speakers (geen infinity) heb ik mooi geluid. Wil nog wel een sub bijplaatsen voor de bas