dave schreef:
He Dave kerel, kan je niet meer dan zeggen je hebt helemaal gelijk, maar geloof me als ik een nieuwe had kunnen kopen had ik het zeker gedaan.
Om zo maar effe naar een bank te lopen om geld te lenen voor een truck nee dat doe ik zeker niet.
moest dus wel opzoek naar een truck die in mijn budget past, weet donders goed wat jij bedoeld tweedehands is altijd maar afwachten.
Maar goed, de truck heeft een orginele km stand van 90000 km, ziet er goed onderhouden uit lak bekleding en onder de motorkap ziet het er goed verzorgt uit, en de motor loopt op benzine echt goed, heeft de eerste 500 km ook super op gas gereden.
heb nog wel een beetje kijk op een auto of deze goed loopt of niet, maar goed deze trucks zijn toch nog iets anders, moet de truck leren kennen zodat ik in de toekomst misschien zelf onderhoud aan de truck kan doen.
zoek daarom effe een adres in het oosten van het land omgeving Enschede.
En Dave, er worden meer trucks en auto's tweede hands verkocht dan nieuw, je moet een beetje geluk hebben.
Maar tuurlijk heb ik rekening gehouden met eventuele onkosten, ik ken jou opmerking die helemaal klopt maar al te goed.