Beste vrienden,
Ik weet niet of ik blij of verdrietig ben. Ik denk allebei een beetje.
Mijn truckie is totaal onverwachts verkocht. Ik speelde wel al langer met de gedachte een diesel truck op vrachtwagen kenteken te kopen en had een paar mensen laten weten dat mijn truck voor de liefhebber te koop is. Ik was er nog niet aan toe de truck op marktplaats te zetten.
Dat bleek niet nodig te zijn, vorige week voor mijn vakantie werd ik gebeld door Raymond die interesse had en via een maatje mijn telefoonnummer had gekregen. Gisteren waren we terug van vakantie en Raymond gaf aan vanochtend te willen komen kijken. Hij was net zo enthousiast over de truck als ik dat zelf was en ben. Na een proefrit heeft Raymond besloten de truck te kopen, en volgende week vrijdag breng ik de truck bij hem thuis.
Raymond je hebt een geweldige truck hebt gekocht, en ik wens je veel plezierige en veilige kilometers toe. Ik zal vrijdag wel een traantje weg pikken, maar ik weet dat je een liefhebber bent. De truck is bij jou in goede handen.
Ik kan je alleen maar aanraden ook dit mooie forum regelmatig te bezoeken en af en toe naar een meeting te gaan. Bijvoorbeeld American Sunday op 27 april a.s. Waar je op dit forum een apart topic vind. Ik sta met de truck ingeschreven als nummer 14. Als je wilt gaan, laat dat dan André (majijo) weten.
Rest mij Peer en Jeroen te bedanken voor de deskundige hulp bij het onderhoud en het verfraaien van de truck. Zonder jullie hulp was dit niet gelukt mannen.
Geweldig dat ik een aantal mooie vriendschappen heb overgehouden aan dit forum en het rijden van een Ami truck. Verslavend leuke hobby!
Eind deze week ben ik dus truck loos, maar er komt wat anders. Ik ga zoeken, en hoop jullie binnenkort te verrassen.
Graag blijf ik actief opneemt forum, en hoop ik een aantal van jullie 27 april te zien. Ik kom dus wel, maar zonder mijn truck
Onderstaand nog een afscheidsfoto
Dank, groet en tot snel weer ziens
Uw RoadRunnende Jaap