Het is nu ma mei 05, 2025 0:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Dodge vs Toyota
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 12:04 
Nieuw

Dank voor alle reacties. Maandag ga ik in beide rijden en zal dan hopelijk meer duidelijkheid hebben.

Als ik fotos bekijk trek ik nu toch mer naar de Dodge

We gaan het zien.

THNX

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 12:19 
Trucker

T-Bob schreef:
Hemi uut Drenthie schreef:

Als je echt objectief de Ram (Overige amirikanen) met de Tundra gaat vergelijken, kom je naar MIJN idee tot een andere conclusie. Ik vind een Tundra namelijk beter afgewerkt... Mijn Dodge is best wel erg saai vergeleken met een Tundra!! :?

Die van jou kan je ook niet vergelijken met de nieuwere Tundra 's maar vergelijk hem eens met de oudere modellen dan is het heel anders,
ik heb het nieuwe model Ram en zoeen moet je dan er naast zetten of een van de overige amerikanen de nieuwere chevy's of Fords Dan pas kan je een conclusie maken :roll:

Zet maar eens een Tundra naast een vergelijkbare Ram, vind IK de Tundra beter afgewerkt!!
MIJN mening hoor, dus wat een ander er van denken wil.... En vergeleken met een oude Tundra, is ook veel minder plastiekerig van binnen dan m'n Dodge!
Niet dat ik mijn Dodge de grond in trap, maar zie te weinig verschil om de Tundra af te kraken.....

Maar snap niet waarom er hier zoveel tegen de Tundra zijn, FEIT is dat het gewoon OOK een SUPERMOOIE truck is. Natuurlijk verschillen de meningen hierover, maar iemand die wild is van Ford, Dodge en Chevy (die dus alle amerikanen mooi vindt) en zegt dat de Tundra waardeloos is, steekt volgens mij gewoon z'n kop in het zand.
De ene is wat wilder van Ford en de ander van Chevy of Dodge maar over het algemeen heeft men hier wat met Ami's toch?

Niks nasi aan een TUNDRA, 100% Amerikaans, maar hier op een USA Truck forum trappen ze hem de grond in :?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 12:45 
Heavy Trucker

T-Bob schreef:

Als je echt objectief de Ram (Overige amirikanen) met de Tundra gaat vergelijken, kom je naar MIJN idee tot een andere conclusie. Ik vind een Tundra namelijk beter afgewerkt... Mijn Dodge is best wel erg saai vergeleken met een Tundra!! :?

Die van jou kan je ook niet vergelijken met de nieuwere Tundra 's maar vergelijk hem eens met de oudere modellen dan is het heel anders,
ik heb het nieuwe model Ram en zoeen moet je dan er naast zetten of een van de overige amerikanen de nieuwere chevy's of Fords Dan pas kan je een conclusie maken :roll:

Hier nog zo'n verhaal over zo'n amerikaans superframe :-)

http://www.raptorforumz.com/showthread.php?t=14208

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 13:56 
Pro Trucker

Niks nasi aan een TUNDRA, 100% Amerikaans, maar hier op een USA Truck forum trappen ze hem de grond in :?

Citaat:
Ga lekker voor een echte Amerikaan en niet voor de Tundra met dat spaggetie frame

Chrysler/RAM is tegenwoordig van FIAT, geloof dat ze sinds een maand 51% van de aandelen hebben, als we het dan toch over spaghetti frames hebben :D

Vind de Tundra wel een aardige truck, maar van binnen erg lelijk, geld hetzelfde voor de Chevy trucks, zit tegenwoordig een soort personenauto dashboard in, RAM en Ford zijn veel stoerder.

Tundra

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 14:19 
Trucker

DODGE man natuurlijk daar kun je mee gezien worden

moet zeggen dat ik ook diverse malen in tundra heb gereden en vind hem beter rijden dan ik FORD

gr marco

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 14:26 
Super Trucker

texas boy schreef:

Citaat:
Ga lekker voor een echte Amerikaan en niet voor de Tundra met dat spaggetie frame

Chrysler/RAM is tegenwoordig van FIAT, geloof dat ze sinds een maand 51% van de aandelen hebben, als we het dan toch over spaghetti frames hebben :D

Vind de Tundra wel een aardige truck, maar van binnen erg lelijk, geld hetzelfde voor de Chevy trucks, zit tegenwoordig een soort personenauto dashboard in, RAM en Ford zijn veel stoerder.

Tundra

Afbeelding

Is het niet zo dat ram gewoon door gaat als ram zonder dodge :?:

Verleden week bij die dealer gehoord in winterpark FLORIDA fiat heeft alleen het europa gedeelte over genomen :dontknow: :dontknow:

Ik heb een aantal toyota's (landcruisers en hi-lux) versleten in het zelfde werk als nu waren ook echte werkpaarden en nooit problemen gehad gingen pas weg met 250000 km enige nadeel wel sterk maar niet snel (paar jaar geleden :mrgreen:)

Nu de tweede dodge en waarom gewoon pure liefhebberij bij de eerste dodge was ik verkocht met de cummins :mrgreen:

En in florida hele mooie tundra's gezien en andere japanners heel veel :bounce:

Dus lekker in allebei gaan rijden en een ford kopen :mrgreen:

En van mijn mag je op het forum hoor met een tundra (altijd leuk)

Nou we horen het wel sucsess

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 14:35 
Pro Trucker

majijo schreef:

Verleden week bij die dealer gehoord in winterpark FLORIDA fiat heeft alleen het europa gedeelte over genomen :dontknow: :dontknow:

Dealers weten vaak niet veel of zeggen niet veel

http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... 19865/1306

RAM is gewoon een Dodge, kijk maar eens op het dashboard van de trucks, maar ze proberen qua naam wat afstand te nemen, deed Corvette ook bij Chevrolet, maar dat is marketing strategie. Fiat is nu al als gekken bezig de Fiat 500 te slijten in Amerika, autootje kost net zo veel als een Mustang geloof ik.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 15:34 
Trucker

HemiBee schreef:
Heerlijk he hoe mensen toch super serieus op deze discusie in blijven gaam :D :D :D :D :D

Mijn mening:
Een nieuwe Volkswagen die uit de VW fabriek in amerika van de band komt is toch ook geen amerikaan. Blijft in mijn ogen een duitse frikandel.

Dus Ford Focus, Mondeo en andere troep.... OOK Amerikaans? :drunken:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 15:39 
Heavy Trucker

Zal ik het vuurtje dan maar effe opstoken :lol: :lol: :lol:
jonge jongens - mannen - grote kerels, draven jullie nu niet te veel door.
Ik heb al verteld; het maakt mij niets uit, maar waar het omgaat (ging) is dat
de man in kwestie voor/om een Dodge ging en de verkoper 'm een Tundra probeerd
aan te smeren om het effe ruwweg te zeggen. Hij gaat niet naar de garage van;
och, laat ik eens naar een Dodge gaan kijken, nee, hij is hier natuurlijk net als jij en ik
al effe mee bezig met info en oriëntatie en daarna de stap voor een proefrit en dan
komt er zo,n mongool die zegt je kan beter voor de Tundra gaan. Wat denk je wat er in de hersenen van zo'n iemand gebeurd .... die gaan koken, je weet het effe niet meer en
komt "hier" voor raad en jullie kneden de wagen toch echt tot een "nassie bal" , maar daar
gaat het helemaal niet om, die man wordt door die verkoper tot stokkies vreter gekneed, dat is waar het omgaat, maar we wachten z'n verhaal af, we horen het wel.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 15:48 
Trucker

Welken merken americaanse trucks hier op het forum

Dodge ram truck 52% [ 75 ] x
Ford F truck 19% [ 28 ]
Chevrolet/ gmc 24% [ 35 ]
Elcamino/ Ranchero 2% [ 4 ]
Andere USA Truck 1% [ 2 ]

dit zegt toch genoeg :twisted:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 15:53 
Trucker

magic machine schreef:
Spannend topic denk ik.

Maak ik een afspraak voor een proefrit in een RAM 1500, probeert de eigenaar van die zaak mij een Tundra te verkopen. Naar zijn idee "iets duurder, maar veel beter rijgedrag en betere kwaliteit".

Ik heb mijn ogen eigenlijk op een dodge laten vallen, maar vraag me toch af wat jullie mening is.
Wat zijn de grote verschillen?

Gr Rob

Denk dat ik er hetzelfde over denk als verkoper, dat is MIJN mening ondanks dat ik ook zeer tevreden ben over mijn Dodge. Heb gereden met de Tundra en nw type Dodge en geef MIJN eerlijke mening.
(Vind Grijs ook een mooiere kleur dan zwart op een auto, ondanks dat ik zelf een zwarte heb)
Hoop dat MIJN mening gerespecteerd kan worden.

Back to Black: Zijn Peugeot en Volkswagen ook zo geweldig dan? Zijn ook zeer goed verkochte auto's

Trouwens: Tundra rijders worden hier niet gewaardeerd op dit Usa Forum..... vandaar geen Tundra rijders :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 15:55 
Trucker

back to black schreef:
Welken merken americaanse trucks hier op het forum

Dodge ram truck 52% [ 75 ] x
Ford F truck 19% [ 28 ]
Chevrolet/ gmc 24% [ 35 ]
Elcamino/ Ranchero 2% [ 4 ]
Andere USA Truck 1% [ 2 ]

dit zegt toch genoeg :twisted:

Meer dan 1000 leden hier op het forum waarvan er maar 144 een truck hebben? :?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 17:33 
Trucker

majijo schreef:

Een dikke maand geleden heb ik hierrond een brief ontvangen van Fiat waarin stond dat Dodge in z'n geheel niet meer geimporteerd wordt in België. Andere Belgische Dodge rijders zullen deze ook wel ontvangen hebben, vermoed ik?
Eigenaars mogen wel nog naar bepaalde dealers gaan (er zat een lijst bij) om onderhoud te laten uitvoeren.

M'n garagist vertelde ook dat de mopar olie niet meer verkrijgbaar is, dat het nu Fiat spul zal zijn. Als die stelling klopt weet ik niet.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 17:42 
Super Trucker

kevinb schreef:
majijo schreef:

Een dikke maand geleden heb ik hierrond een brief ontvangen van Fiat waarin stond dat Dodge in z'n geheel niet meer geimporteerd wordt in België. Andere Belgische Dodge rijders zullen deze ook wel ontvangen hebben, vermoed ik?
Eigenaars mogen wel nog naar bepaalde dealers gaan (er zat een lijst bij) om onderhoud te laten uitvoeren.

M'n garagist vertelde ook dat de mopar olie niet meer verkrijgbaar is, dat het nu Fiat spul zal zijn. Als die stelling klopt weet ik niet.

Ik weet het niet meer ik heb zelf ook ergens gelezen dat de truck's er uit werden gehouden bij de overname na Hans zijn bericht me eigen rot gezocht maar kan het nergens vinden :?

WHAT THE FUCK heb ik 2 fiats :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 18:48 
Super Trucker

Even nog wat olie op het vuur en de boel nog een beetje opfokken :D
er moeten meer rijders komen op dit forum met die nazie ballen trucks met dat uitstekende flexibele spagetieframe :lol: :lol: :lol: :lol:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]