Het is nu ma mei 05, 2025 18:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma apr 05, 2010 0:18 
DodgeViperTruck schreef:
luuksysteem schreef:

Ziet er verdomde goed uit, weet je iemand die dit al heeft of die ze al is Nederland heeft liggen of dit kan/wil bestellen. De prijzen die er bijstaan is ook nog wel te doen. En dat wat je zegt nooit meer stuk te krijgen klink helemaal goed, ja en dat dubbele aan vermogen is dan mooi meegenomen :D

Alvast bedank, ga hier ff achter aan en fijne dagen nog :hello2:

Kopen in usa hoeft niet moeilijk meer te zijn :wink:
Mail maar eens naar Hans http://www.usa2ned.com of stuur een pb naar hem via het forum (texasboy)
Jullie komen er samen vast wel uit en kun je over enkele weken je nieuwe bak hier in NL of BE ophalen :thumbup:

Ik heb al een keer eerder contact gehad met Hans betreft mijn VIN-nummer en vorige week over mijn versn.bak. Ga hem zeker nog ff vragen over dit bedrijf.

Maar weet jij iemand in Nederland die zo'n bak eronder heeft liggen i.v.m. instellingen van de waardes in de computer van mijn truck, zal dan wel niet standaard zijn.

Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]