Het is nu zo mei 04, 2025 15:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 21:03 
Trucker

Das erg kort door de bocht inderdaad.
Als je de wagen leert rijden dan merk je ook dat je geen veiligere wagen kan hebben voor je 3 kinderen..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 21:12 
Pro Trucker

bieke schreef:
@ freddy: nu ben ik ambetant!!!! ik heb gezegd dat ik dat een geweldige bak vind, en ik heb erop aangedrongen om de stap te zetten!!!!

Beste Bieke, nu weet ik niet wat ambetant is,..... maar het zal wel weinig positiefs zijn.

Als je met het bericht "slippen met dodge ram" op het forum verschijnt, zonder voorstellen, kun je deze reacties verwachten.
Maar om nu na drie weken en een kleine slippartij (en een paar uurtjes op het forum) je droomauto weer te verkopen, vind ik wel wat ver gaan.

Mijn man rijdt een Dodge Ram 1500 megacab, waarin ik zelf ook wel rijdt.
Normaal rijdt ik een VW T3 uit 1986, dus een dodge is dan wel wat anders. (al rijdt ik graag in de dodge)

En een gezinsauto?............ het is maar net waar je passie voor hebt.
Wij hebben zelf 6 kinderen en gaan ook met regelmaat met de dodge weg.

Dus kortom als de dodge je droomauto is zou ik het niet verkopen om deze redenen, maar een poosje doorrijden en de auto beter leren kennen.
Want van deze 'foutjes' leer je alleen maar.

PS: het was zeker niet de bedoeling je "ambetant" te maken.

groetjes Jacobien.

dodge ram 1500
megacab
powerd by hemi
2007

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 21:25 
Pro Trucker

Ik heb nog een mooie BMW 520 touring hier staan. (station - 2.2 L 24v 6 cillinder 170 pk)

Ideale gezinsauto! Zwart leer, dus vallende ijsjes, bekers limonade geen probleem. Zeer veilige auto!

Kan hem van de week wel komen ruilen met de Dodge, alleen even meerijden naar het postkantoor :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 21:29 
Trucker

bieke schreef:
ok, bedankt voor jullie reacties...maw; te koop dodge ram 1500, 5.7hemi, 360pk, 75000 km, jaar 2003, lpg installatie van 230l. met 3 kleine kindjes lijkt het ons geen goed idee deze wagen te houden. foto's kan ik eventueel doormailen aangezien het me langs dit forum niet lukt....

Wil hem wel ruilen voor mijn Golfje Tdi van 2006, echte veilige gezinsauto :o :o
Je hoeft niks bij te betalen haha

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 21:31 
Trucker

RickyV8 schreef:
Ik heb nog een mooie BMW 520 touring hier staan. (station - 2.2 L 24v 6 cillinder 170 pk)

Ideale gezinsauto! Zwart leer, dus vallende ijsjes, bekers limonade geen probleem. Zeer veilige auto!

Kan hem van de week wel komen ruilen met de Dodge, alleen even meerijden naar het postkantoor :wink:

shit ben alweer te laat :x

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 21:34 
Nieuw

hey jacobien, ik ben ni echt ambetant, maar het was mijn man zijn droomwagen, ik zag het ook echt zitten, en dat had hij nooit verwacht, dus hij dolgelukkig, toen ik dat zei, dan zoeken naar een deftige dodge....na 2 maanden zoeken hadden we deze gevonden, hij was zo blij...tot vorige week dat slippertje...en ik heb mij net op dit forum aangemeld om hem te overtuigen dat het gewoon een ongelukkig toeval was....maar het geeft juist het omgekeerde, met reacties zoals dat een dodge waardeloos is bij nat of glad wegdek....daarmee kan ik hem niet overtuigen...maar ik ben dus zeker niet blij omdat de dodge weg zou gaan....het is een heel moeilijke keuze, mijn man heeft er al traantjes voor gelaten (klinkt ni echt stoer hé) maar het is gewoon zo, had dat slippertje 2u later geweest, dan had hij waarschijnlijk een kind aangereden daar aan de school, en dat zou hij zichzelf nooit vergeven....zelf kan ik er niet over oordelen, ik rij zelf niet met de wagen, met geen enkele, en ik was er niet bij...daarom dat ik jullie mening vraag...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 21:43 
Pro Trucker

bieke schreef:
hey jacobien, ik ben ni echt ambetant, maar het was mijn man zijn droomwagen, ik zag het ook echt zitten, en dat had hij nooit verwacht, dus hij dolgelukkig, toen ik dat zei, dan zoeken naar een deftige dodge....na 2 maanden zoeken hadden we deze gevonden, hij was zo blij...tot vorige week dat slippertje...en ik heb mij net op dit forum aangemeld om hem te overtuigen dat het gewoon een ongelukkig toeval was....maar het geeft juist het omgekeerde, met reacties zoals dat een dodge waardeloos is bij nat of glad wegdek....daarmee kan ik hem niet overtuigen...maar ik ben dus zeker niet blij omdat de dodge weg zou gaan....het is een heel moeilijke keuze, mijn man heeft er al traantjes voor gelaten (klinkt ni echt stoer hé) maar het is gewoon zo, had dat slippertje 2u later geweest, dan had hij waarschijnlijk een kind aangereden daar aan de school, en dat zou hij zichzelf nooit vergeven....zelf kan ik er niet over oordelen, ik rij zelf niet met de wagen, met geen enkele, en ik was er niet bij...daarom dat ik jullie mening vraag...

Dus mijn mening pas je rijgedrag aan, aan het weertype en verkoop de dodge niet gelijk. (als dit echt je droomauto is)
Als ik er in kan rijden........wie dan niet?

gr jacobien

dodge ram 1500
megacab
powerd by hemi
2007

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 22:01 
Nieuw

omdat iedereen het hier steeds heeft over de banden...had ik graag jullie mening; de banden die erop staan zijn: goodyear wrangler sr-a maat p245/70r17
de groeven zijn nog goed, en hij is 3 weken geleden zonder probleem door de technische controle gegaan...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 22:11 
Super Trucker

Ik vindt een Dodge echt waardeloos, zou er niet mee rijden :D

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Laatst bijgewerkt door T-Bob op zo jun 24, 2012 22:40, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 22:13 
Pro Trucker

Wranglers zijn slecht bij nat weer.
Bandjes zijn ook erg smal dacht dat de hemi altijd standaard 275 breed erop had liggen.

1968 GMC
ex 2005 ram srt-10
ex 2004 hemi 4x4

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 23:14 
Trucker

Bieke, om voor 1 slippertje zo heftig te reageren lijkt me inderdaad vrij kort door de bocht.
Hoger in dit topic komt al aan bod dat de wranglers niet zo goed presteren op nat wegdek. Gooi die twee achterbanden eraf en laat je hier goed informeren over een goede achterband voor ons weertje hier. Hou des noods de twee wranglers nog bij, die kunnen vooraan nog hun werk doen, later. Zelf rij ik ook met een srt + 500 pk en zelfs nog met slecht presterende pirelli's. Mits omzichtig te werk te gaan reed ik er vorig jaar zelf mee over sneeuw en ijs. Met het juiste rubber zal het stukken beter gaan.
Succes met je keuze.

Marco

'06 SRT 10 QC mineral grey
Objects in the mirror may vanish faster then they appear

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 23:17 
Trucker

Pfff wat een gezemel hier :D ik rijd onwijs veel met de Dodge nu in 3 maanden ruim 20.000 km maar heb echt nergens last van. Je moet de wagen gewoon leren kennen. Daag hem eens uit om je grenzen te ontdekken. ( op een leeg terrein ipv bij een schoolplein) hiervoor reed ik een volvo s60 met 260 Pk maar die was gevaarlijker dan de Dodge.
Je moet een paar dingen gewoon goed voor elkaar hebben zoals je type banden bijvoorbeeld. En misschien kan je man een slipcursus doen en dan kan je ook met je eigen auto oefenen

http://www.watersportwinkel-reus.nl
Dodge Ram Hemi sport 1500. 2012

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 23:24 
Trucker

bieke schreef:
omdat iedereen het hier steeds heeft over de banden...had ik graag jullie mening; de banden die erop staan zijn: goodyear wrangler sr-a maat p245/70r17
de groeven zijn nog goed, en hij is 3 weken geleden zonder probleem door de technische controle gegaan...

keuring, maat en groeven doen er niets toe

rot banden ;)

ik had deze er eerst ook op liggen (standaard banden)
dan heb ik een tet op een van de twee banden gekregen en dus beide vervangen door cooper bandjes

voordien eens bijna in vangrail gezeten met autostrade op te rijden bij regenweer
nu lukt het zelfs vaak niet meer als ik wil :(

sparen voor andere bandjes zou ik zo zeggen ;)

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 0:58 
Heavy Trucker

Als ik met mijn fiets val ga ik die ook niet meteen verkopen :D :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 7:57 
Super Trucker

Jangel schreef:
Als ik met mijn fiets val ga ik die ook niet meteen verkopen :D :D

Nee Jan dan zet je er 2 wieltjes bij van achter :lol: :lol:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]