Birhan soms moet je niet nadenken maar gewoon doen , als dit en als dat en voor jet het weet loop je achter een rollator (als je geluk hebt met schijfremmen
) te denken had ik toen toch maar.. ...... Wat je hebt of hebt gehad pakt niemand je meer af.
Hey ricky,
Weetje ik zit in een lastig proces, ik wil een pickup, al een hele tijd.. en op het moment kan ik het betalen, maar ik ben en blijf zzp'er.. Blijft het wel goed gaan met mn bedrijf?... Op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken.. Toch overvalt me soms het gevoel van, kan het wel..
Ik wilde een gebruikte om de kosten te drukken, maar wel een vanaf 2009, vanwege de midden console en pook! Vind ik gewoon super cool! En zoals jij dat zegt een auto koop je met je hart!
Ondertussen kijk ik al naar een nieuwe, krijg het er soms ff benauwd van
Maar vind het ook spanned!
Ik heb op een heleboel sites gekeken, en ze zitten allemaal rond de 35000 excl btw
Vandaag met Co Oskam gesproken over een 2012 model in mineral grey kleur, crew cab laramie, met lpg, navgatie, side bars enz enz.. Gewoon helemaal compleet.. En scherp geprijsd!
Ik heb nog tot einde van de week, dan krijgt hij hem binnen.. Ga ik gewoon vrijblijvend ff kijken...
We zien wel.
Iedereen bedankt voor het meedenken a