Solid schreef:
Dan maar even een objectieve mening van iemand met een zeer goed chasis haha geintje

filmpjes zijn toch door gestoken kaart. Maar over tundra of Dodge. Kijk vooral eens binnen in waar je tovh de meeste tijd zit. Ik heb in de meest luxe uitvoering van de tundra gezeten en kwa afwerking vond ik hem heel slecht. Bijvoorbeeld de versnellingspook kijk je recht in de behuizin van de midden console. Ook de naden tussen de onderdelen waren wat raffelig. Kijk naar dat soort kleine verschillen ook het kwailteit leer vond ik tegen vallen. De kleur is wel mooi dat bruin beetje king ranch idee. Maar ook erg plastic achtig vergeleken met de dodge. En waarom zou je geen test rit maken? Een test rit verplicht niet tot koop toch?
Succes met de keuze in ieder geval;-)
Als je echt objectief de Ram (Overige amirikanen) met de Tundra gaat vergelijken, kom je naar MIJN idee tot een andere conclusie. Ik vind een Tundra namelijk beter afgewerkt... Mijn Dodge is best wel erg saai vergeleken met een Tundra!! En als een chassis niet zo zou buigen als in het filmpje, zou het gaan breken op de lange duur!
Het is juist maar goed dat het geheel zo kan torderen! Wel eens een trailer van een vrachtwagen op z'n kant zien liggen terwijl de trekker nog overeind stond? Dan staat de cabine nog bijna vlak en staan de achterwielen zo'n beetje rechtop... Wel eens een trekker (vrachtwagen) doormidden zien breken???
Maar De Tundra is in ieders geval net zo Amerikaans als de rest van onze auto's hier, waarom is er toch zo'n hetze tegen