Is misschien de afstelling van de lpg.
De computer van je truck is een computer die zichzelf 'bijleerd', de computer streeft ernaar om een lucht/brandstof ratio van 14.7 te realiseren (14.7 volumes lucht tegenover 1 volume brandstof), als het mengsel niet optimaal is dan vermeerderd of verminderd de computer de hoeveelheid brandstof om toch het optimaal mengsel te bereiken. In je computer heb je short term en long term fuel tables, short term fuel tables is de hoeveelheid brandstof die hij toevoegt of wegneemt ten opzichte van de standaard instelling om het optimale mengsel te bereiken. Indien de computer lange tijd de short term fuel table moet veranderen om het optimale mengsel te bereiken dan gaat hij ook de long term fuel tables veranderen. Ik denk dat door met een verkeerde afstelling te rijden op lpg de long term fuel tables van je computer veranderd zijn waardoor hij op benzine stilvalt. De computer van je truck weet namelijk niet dat je truck op lpg draait, dus wanneer je op lpg rijdt dan krijgt de computer 'vreemde' waarden van de 02 sensors in je uitlaat en past naargelang die data de fuel tables aan.
Een makkelijke test is je computer te resetten, waardoor de long term fuel tables terug op de basis fabrieksinstelling (de originele benzine instellingen) worden gezet. Indien dit het geval is zal het waarschijnlijk een foute lpg afstelling zijn waardoor op lange termijn ook je long term fuel tables aangepast worden. Ik heb net hetzelfde probleem met mijn truck, namelijk stilvallen op benzine, wanneer ik de computer reset dan is het weg, na verloop van termijn heb ik er opnieuw last van.
Hoop dat ik erin geslaagd ben mezelf beetje deftig uit te drukken