Het is nu zo mei 04, 2025 15:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jun 29, 2013 9:49 
Trucker

Hallo allemaal,

Is er ook iemand die een foto's heeft van een huif die
Op de achterbak is gemonteerd.
Ben namelijk erg benieuwd naar de ruimte.

Ben enige tijd geleden van werkzaamheden veranderd,
Heb nu het probleem dat ik veel te weinig ruimte heb om allerlei dingen mee te nemen.

Heb de truck vorige week op marktplaats gezet, doet mij zo zeer heb er wakker van gelegen deze week.
Moet toch een mogelijkheid zijn om schappen achterin te maken en eventueel afsluitbaar.

Voor mijn werkzaamheden heb ik eigenlijk een busje nodig, wie heeft de oplossing zodat ik kan blijven rijden in mijntruck .

Groeten theologen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 29, 2013 10:49 
Trucker

HemiSRT8 schreef:
Bekijk en lees de onderstaande link maar even Theo.
http://generalcarsandparts.nl/accessoir ... tcontainer
Hou rekening met de grijs kenteken regels als je er zomaar een normale huif op zet!
Niet om je bang te maken maar je kunt beter van te voren goed op de hoogte zijn dan later in de problemen zitten toch :wink: hier op het forum zijn er al een aantal mee in de problemen gekomen met als resultaat €€€€€€. Hierover kun je wel meer lezen via de zoekfunctie op het forum.

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... rsonenauto

Citaat:
Bent u van plan veranderingen aan te brengen aan uw bestelauto, let dan goed op of de auto nog wel aan de eisen van het schema voldoet. Zo niet, dan heeft dat nogal wat gevolgen: bpm betalen, mogelijk een hoger privé-gebruik en een hoger tarief voor de motorrijtuigenbelasting.

Oja de regeltjes van die mooie belasting, heb het bijtellings probleem net achter de rug, had 26 km verkeerd op mijn kilometer registratie, na controle van de belasting.
Was helemaal verbaast bij de boekencontrole over het prive gebruik, ze weten precies waar je gereden hebt zelfs zonder te flitsen.
De camera's van rijkswaterstaat worden zelfs gebruikt om op bepaalde dagen te controleren.
Wees bij deze gewaarschuwt allemaal.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 29, 2013 19:03 
Pro Trucker

Is een aanhanger niks,heb je ook alle soorten in,hoef ook niet alles mee te slepen als je niet aan het werk bent.Moet je ook die aanhanger weer ergens veilig kwijt kunnen en het goede rijbewijs hebben natuurlijk.Tis maar een idee. Wat betreft die camera's,daar controleren ze liefst de gewone jan lul mee.Als ze criminelen zoeken dan nemen die dingen ineens niks meer op.Volgens mij zoeken ze nog steeds die autoruiten schieter,waar geen beelden van te vinden waren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]