Ik zal mezelf even voorstellen op dit forum. Ben een 34-jarige jongeman uit Stokkem die langzaam maar zeker gek is aan het worden van deze schitterende wagens! Ik ben gebeten door het Dodgevirus en wil me er eentje aanschaffen. Over de kosten heb ik al meer dan genoeg gelezen op meerdere fora, dat zit wel goed.
Sinds enige tijd ben ik aan het uitzoeken wat voor mij de beste optie zal zijn. Op 2 vragen kan ik geen antwoord vinden en misschien kunnen jullie me helpen.
1. LPG onderin of in de bak? De truck zal dagdagelijks gebruikt worden. In het weekend, bij het beoefenen van mijn bijberoep (verkopen en monteren van sectionale poorten) moet ik een aanhangwagen trekken maar heb ik de ruimte van de bak nodig om een deel van mijn gereedschap te laden. Als ik hier mijn reservewiel in moet laden, heb ik nog geen ruimte gewonnen en de bak moet absoluut dicht kunnen. Het is niet zo dat ik 800km aan een stuk rij, dus voor de mindere inhoud moet ik het niet doen.
2. Sport-uitvoering of Laramie? Ik weet dat het persoonlijk is maar een andere mening horen kan nooit kwaad. Ik zal wel beslissen.
Ben momenteel herstellende van hernia-operatie. Op 04/02 moet ik op controle bij de dokter, in de namiddag heb ik al afspraak gemaakt bij DickerSchutz. Kan niet wachten!!!