Cageclub schreef:
Heb de mijne CC sport zwart (met Jason Extreme hardtop) besteld op 17/02 en levering werd beloofd eind maart, begin april

Welke bestelde jij & wat werd vooropgesteld als leveringsdatum?
Dus ook model 2014 CC sport zwart, met lpg onderbouw maar met roll x cover en box van BAK industries(deze worden door een externe firma geleverd naar leie eind maart). De wagen werd besteld op 5 februari, en voorzien voor week 9, dus vorige week! Ik belde vrijdag en de homologatie van mijn voertuig zou volgende week aan bod komen, dit kan snel gaan zoals dit ook enkele weken kan duren vertelden ze me, dan kan de kleine nrplaat aangevraagd worden, duurt ook langer dan een standaard plaat, daarna nog inbouw van lpg en alle nodige keuringen, dus denk ik niet dat week 9 zal gehaald worden

, maar eerder half tot eind maart, misschien kunnen ze dan van de eerste keer de rollx monteren, hoef ik van de laadbak geen zwembak te maken met al de regen die we hebben lol.
Oorspronkelijk wou ik er eentje met luchtvering, deze hadden ze niet meer in bestelling, dit was min 12 weken + dan al de rest, dat vond ik te lang wachten.
Dus denk ik dat je bij het vooropgestelde levertermijn zeker nog 2weken mag toevoegen. Ook lpg?of andere opties dan de standaard ones, Heb je nog andere dingen die je wil, bv vrijschakeling voor infotainment, frontcamera...