Het is nu wo mei 07, 2025 13:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di feb 04, 2014 20:05 
Nieuw

Hallo sommige van jullie kennen me hier al
Ik heb een paar vraagjes
Ik ben nu reeds bij paar geweest van autodealers die rams verkopen zoals

Speedshop in sint niklaas
Speedunit in willebroek
Eeman in ninove
Cdv cars
Handiri

Nu was mijn vraag welke is het meest vertrouwbare dealer en welke heb je ook service na verkoop enzo want weet niet goed waar mijn dodge te kopen graag jullie info

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 04, 2014 20:42 
Trucker

Ik heb mijn ram gekocht (2011) bij speedshop in stekene, vanaf begin correct behandeld geweest, ze doen hun uiterste best om aan jouw wensen, keuze te voldoen ( model, kleur, interieur enz...)

Tijdens het wachten op de wagen zelf en de papieren altijd goede informatie en stand van zaken gekregen ( heeft bij mij persoonlijk wel iets langer geduurd door een fout van buiten af maar deze hebben ze echt wel zo goed mogelijk proberen oplossen) bij ontvangst van wagen deftige uitleg, grappige was zelfs dat ik zo ongeduldig was dat ik er meteen met wou vertrekken en ik mocht niet want hij was nog niet gewassen, en ik mocht niet vertrekken voordat ze hem met 3 man gewassen hadden ( en het was geen vlugge wasbeurt).

Na enkele dagen merkte ik dat de gps soms signaal verloor, correct opgelost.
Na enkele maanden complete radio en navigatie kapot, vervangen door een nieuw exemplaar.
Na een jaar en half het alarm willekeurig beginnen afgaan, volgende dag opgelost.
Vorig jaar op terug weg van nederland achteras problemen ( in amerika vollop recall daar over) werd toen afgesleept naar een forumlid van hier, na overleg zijn ze mij daarin tegemoet gekomen.
Nu laatst starte de ram niet meer ( zat een gele optima van nog geen jaar oud in) batterij kapot, terug een nieuwe gekregen.

Ook kwa onderhoud mag ik er absoluut niet van klagen prijzen voor onderhoud vallen ook goed mee, ondertussen doe ik alles zelf kwa onderhoud, maar haal wel alles bij hun.

Zelf ben ik ook overal geweest, en kwa prijs verschil is stekene zeker niet van de goedkoopste, maar de service die je ervoor terug krijgt is het waard.

Iedereen heeft wel een ervaring, de ene positief en de andere negatief, maar door de jaren heen hoor ik steeds de zelfde problemen en klachten over de zelfde handelaars, en goedkoop is duurkoop is zeker van toepassing bij de keuze van deze voertuigen!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 04, 2014 20:58 
Nieuw

Hey hallo ik ben blij voor jou info dat is leuk dat u mij zo helpt
Ik geef toe ik was ook blij van hun uitleg in stekene zeer correct en goed in hun offerte en uitleg enzo
Zoals ik hoor heb je wel veel problemen gehad met u dodge ?
Ik begin al te twijfelen haha hoekomt dat u zo veel kapot al hebt gehad ?grtjs brandon

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 04, 2014 22:22 
Trucker

ben een paar keer bij CDV cars geweest, niet de goedkoopste maar weet waar hij mee bezig is en vlotte service

GMC Sierra 1500, 4.8L , 2000

Grt, mon

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 04, 2014 22:51 
Trucker

gebruik ff de zoek functie ?? ;)
of kijk ff door de recente topics zelfs..

wil niet kut doen ofzo maar anders staan er binnekort 10 topics over een 2014 dodge ram 1500 kopen !

BV http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=18345

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 04, 2014 23:00 
Nieuw

Hallo danku voor u antwoorden alemaal alvast bedankt
En oke zal ik op letten volgende keer
Ma tis gewoon ik wil grg geen fouten doen met mijn koop want het is veel geld en wil ni opgelicht worden grtjs

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2014 0:46 
Trucker

Brandon-Dodge'Ram' schreef:
Hallo danku voor u antwoorden alemaal alvast bedankt
En oke zal ik op letten volgende keer
Ma tis gewoon ik wil grg geen fouten doen met mijn koop want het is veel geld en wil ni opgelicht worden grtjs

dat is inderdaad begrijpelijk en volkomen normaal dat je graag zeker bent !
maar beetje stom dat alle info overal dubbel komt en jij moet zitten wachten op antwoorden die je misschien al wel op het forum kan vinden ;)

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2014 17:39 
Trucker

http://www.leie-autos.be/nl/stock

Nissan 370Z 2011
Lancia Gamma Coupé 2500 ie 81

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2014 17:43 
Trucker

RamJan schreef:

nog nooit van gehoord.. ziet er allemaal wel inorde uit !

wel opletten wat je vergelijkt crew cab VS quad cab scheelt in prijs natuurlijk ;)
ik vind persoonlijk de quad cab (die goedkoper is) 10000 keer mooier en zou geen crew cab moeten hebben maar ik zeg het er maar even bij ;)

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr feb 21, 2014 19:30 
Nieuw

Zeker ook eens langs DickerSchutz Car Import gaan!
Leveren heel veel naar België en heeft heel goede service na verkoop.
Succes!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr feb 21, 2014 21:21 
Trucker

DR1500 schreef:
Zeker ook eens langs DickerSchutz Car Import gaan!
Leveren heel veel naar België en heeft heel goede service na verkoop.
Succes!

De mijne is bij Dickersutch besteld !
Ook op aanraden van ginds naartoe gegaan.
En had daar zelf ook direct een positieve indruk
Wat van andere cowboys niet kon gezegd worden

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr feb 28, 2014 14:15 
Nieuw

RamJan schreef:

Na tal van bezoekjes bij de hier reeds veelvuldig aangehaalde verkopers besloot ik ook mijn bestelling hier te plaatsen, dat deze op amper 1km van mijn deur zit speelt hier evenwel niet echt in mee.
De eerlijkheid gebied me evenwel te vermelden dat ook DickerSchutz een heel goede indruk naliet op een paar 'rariteiten' na...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr feb 28, 2014 22:46 
Nieuw

Cageclub schreef:
RamJan schreef:

Na tal van bezoekjes bij de hier reeds veelvuldig aangehaalde verkopers besloot ik ook mijn bestelling hier te plaatsen, dat deze op amper 1km van mijn deur zit speelt hier evenwel niet echt in mee.
De eerlijkheid gebied me evenwel te vermelden dat ook DickerSchutz een heel goede indruk naliet op een paar 'rariteiten' na...

Heb de ram ook bij leie besteld begin Februari, heb niet naar andere geweest, wel een stuk of 4 offertes opgevraagd via mail, uscardealer.nl vondt ik heel serieus overkomen, snel en goede mail respons, was beetje interesanter dan dicker, belgische garages, enkel handiri en leie hebben geantwoord, andere geen respons gehad. Onze eerste indruk bij leie was positief, nam de tijd, puschte niet en testrit was leuk...

Enkel heb ik een andere tonneau cover besteld, de klep of trifold stonden mij niet aan, dus heb ik een Bak roll x en Bak box besteld.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 02, 2014 11:24 
Nieuw

Denis schreef:
Cageclub schreef:
RamJan schreef:

Heb de ram ook bij leie besteld begin Februari, heb niet naar andere geweest, wel een stuk of 4 offertes opgevraagd via mail, uscardealer.nl vondt ik heel serieus overkomen, snel en goede mail respons, was beetje interesanter dan dicker, belgische garages, enkel handiri en leie hebben geantwoord, andere geen respons gehad. Onze eerste indruk bij leie was positief, nam de tijd, puschte niet en testrit was leuk...

Enkel heb ik een andere tonneau cover besteld, de klep of trifold stonden mij niet aan, dus heb ik een Bak roll x en Bak box besteld.

Heb de mijne CC sport zwart (met Jason Extreme hardtop) besteld op 17/02 en levering werd beloofd eind maart, begin april :)
Welke bestelde jij & wat werd vooropgesteld als leveringsdatum?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 02, 2014 21:08 
Nieuw

Cageclub schreef:
Heb de mijne CC sport zwart (met Jason Extreme hardtop) besteld op 17/02 en levering werd beloofd eind maart, begin april :)
Welke bestelde jij & wat werd vooropgesteld als leveringsdatum?

Dus ook model 2014 CC sport zwart, met lpg onderbouw maar met roll x cover en box van BAK industries(deze worden door een externe firma geleverd naar leie eind maart). De wagen werd besteld op 5 februari, en voorzien voor week 9, dus vorige week! Ik belde vrijdag en de homologatie van mijn voertuig zou volgende week aan bod komen, dit kan snel gaan zoals dit ook enkele weken kan duren vertelden ze me, dan kan de kleine nrplaat aangevraagd worden, duurt ook langer dan een standaard plaat, daarna nog inbouw van lpg en alle nodige keuringen, dus denk ik niet dat week 9 zal gehaald worden ;), maar eerder half tot eind maart, misschien kunnen ze dan van de eerste keer de rollx monteren, hoef ik van de laadbak geen zwembak te maken met al de regen die we hebben lol.

Oorspronkelijk wou ik er eentje met luchtvering, deze hadden ze niet meer in bestelling, dit was min 12 weken + dan al de rest, dat vond ik te lang wachten.

Dus denk ik dat je bij het vooropgestelde levertermijn zeker nog 2weken mag toevoegen. Ook lpg?of andere opties dan de standaard ones, Heb je nog andere dingen die je wil, bv vrijschakeling voor infotainment, frontcamera...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]