Na x-aantal garagebezoeken, zowel bij Dodge als LPG, is het nog altijd niet opgelost.
Foutcode heeft te maken met de lambasondes achter de catalysator, dat staat vast. Er is mij verteld dat dit absoluut geen kwaad kan... Ram rijdt voor de rest ook super!
Als ik de Ram stil leg na een rit op gas en ik wil 's anderendaags starten met een echt koude motor, start ie niet. Zet ik dan de gasinstallatie handmatig af, start die wel... In de Dodge garage zeiden ze mij dat de stroom afname van de gasinstallatie op een foute relais gebeurt... ik dus naar de gasinstallateur. Die neemt stroom af van ergens anders en zegt: voila sé, die start altijd nu.
Ik als een blij klein kind naar huis, en leg de Ram stil met de gasinstallatie aan... de volgende morgen wil ik starten... nada!

Ik zet de gasinstallatie handmatig af, en de RAM start vanzelf.
Op zich geen groot probleem hé, als ik de RAM stilleg voor een langere periode, zet ik eerst de gasinstallatie handmatig uit, en dan is er geen probleem... maar zou dit toch graag opgelost zien. Dit is waarschijnlijk een prul waar nog heel lang naar gezocht gaat worden... en wat ook héél veel gaat kosten aan werkuren.
Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?