ik zal morgen eens even opletten als ik mijn truck start wat hij doet.
ik heb met mijn vorige auto ook al eens zo iets gehad en toen was mijn dynamo versleten
het is vrij normaal dat toen mijn accu meter na het starten even behoorlijk zakten omdat er
behoorlijk wat stroom wordt weg getrokken uit de accu maar als de moter dan goed en wel draaiden
ging de naald altijd gelijk naar de plus om dit weer bij te laden. na een minutje was hij dan
weer in het midden en bleef hij daar staan. na verloop van tijd kreeg ik toen het zelfde probleem
als wat jij nu hebt en ging mijn meter ook langzaam van de min naar het midden (+/- 10min)
uit een test van de accu kwam toen dat de accu zijn beste tijd had gehad maar dat de dynamo
ook versleten was. ik heb toen eerst de dynamo laten vervangen en toen was het probleem al opgelost
bij het starten viel de meter nog wel ver terug maar na dat ik een nieuwe accu had was dit
ook gelijk over en viel hij maar een klein stukje terug laden hij even wat meer en stond daarna perfeckt
in het midden binnen 1 min. het kan zijn dat het bij mn dodge iets anders werkt dan bij mijn
vorige auto (dat was een jap sorry

)mischien moet je je accu eens laten testen kunnen ze
ook gelijk je dynamo testen. of mischien heeft iemand een andere/betere verklaring voor je