USA Pick-up Trucks https://www.usatrucks.nl/forum/ |
|
effect en gevolg van begrenzer verwijderen https://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=4463 |
Pagina 1 van 2 |
Auteur: | Slow [ do dec 03, 2009 20:24 ] |
Berichttitel: | effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
Welke Hemi rijder heeft z'n begrenzer er al afgehaald en wat voor ervaringen heb je er mee? Is de Ram onstabiel met hogere snelheden (dan 170) Hoe zit dat met de SRT's? Hoe hard hebben jullie gereden en hoe voelt de Ram dan aan? |
Auteur: | HanSRT-10 [ do dec 03, 2009 20:35 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
239 op de gps en er zat nog meer in, maar ja, het verkeer zat plotseling tegen... ![]() deur rechts voor ging wel wat klapperen en de antenne ging nogal tekeer maar verder geen probleem (onderstel srt-10 is natuurlijk wel een ander verhaal dan dat van de hemi) |
Auteur: | majijo [ do dec 03, 2009 20:46 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
HanSRT-10 schreef: 239 op de gps en er zat nog meer in, maar ja, het verkeer zat plotseling tegen... ![]() deur rechts voor ging wel wat klapperen en de antenne ging nogal tekeer maar verder geen probleem (onderstel srt-10 is natuurlijk wel een ander verhaal dan dat van de hemi) kicke en dan op geduwd worden door een diesel ![]() ![]() ![]() ![]() |
Auteur: | moly [ do dec 03, 2009 20:49 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
met de srt regelmatig boven de 200 geen probleem zelfs tot einde van de teller die komt tot 250 maar zoals hans al zijn een srt10 heeft een ander onderstel en de remmen zijn een stuk beter ook niet onbelangrijk ![]() maar waarom wil je boven de 170 met zo'n naam SLOW ![]() ![]() |
Auteur: | axxel [ do dec 03, 2009 20:54 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
Model 2009 heeft een weer veel betere wegliging dan het vorige model. Vooral achter is er veel verbeterd. Met de 2004 hemi 4x4 was het wel effe wennen bij 175km/h. ![]() Met de 2005 ram srt-10 250km/h op de gps en geen geklapper van deuren alleen jammer dat de grens NL in zicht kwam. ![]() ![]() ![]() Wel effe de banden checken of ze een hogere snelheid aankunnen. Denk dat de 390pk hemi toch aardig richting de 220-230km/h kan gaan. ![]() Alex |
Auteur: | Chris46 [ do dec 03, 2009 21:00 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
Zou dat ding er ook af willen ![]() |
Auteur: | T-Bob [ do dec 03, 2009 21:16 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
Bonza hier op het forum kan de begrenzer eraf en opzetten, zijn 2009 ram komt uit Canada. Hij gaat ver over de 200km, hij dacht 220 km zoals hij mij vertelde. Hij doet dat met de Diablo Predater is nu goedkoop dmv lage dollar. Bij mijn Dodge kan het nog niet ik heb een andere calibration nr. In de computer omdat het een export vehicle is is er nog geen sofware voor. |
Auteur: | GERTOS [ do dec 03, 2009 22:00 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
rij gergeld +200 maar dan heb ik wel last van windruis en deuren zijn al wat bijgeregeld. misschien eens nieuwe rubbers steken . Maar baan gedrag is ok. |
Auteur: | johnhemi [ do dec 03, 2009 22:03 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
GERTOS schreef: rij gergeld +200 maar dan heb ik wel last van windruis en deuren zijn al wat bijgeregeld. misschien eens nieuwe rubbers steken . Maar baan gedrag is ok. ligt niet aan de rubbers dus bespaar je dat geld,probeer eens de haak waar t slot invalt iets naar binnen te verzetten anders raamstijl naar binnen plooienamai kik lijk wel een belg zunne |
Auteur: | HanSRT-10 [ do dec 03, 2009 22:17 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
johnhemi schreef: GERTOS schreef: rij gergeld +200 maar dan heb ik wel last van windruis en deuren zijn al wat bijgeregeld. misschien eens nieuwe rubbers steken . Maar baan gedrag is ok. ligt niet aan de rubbers dus bespaar je dat geld,probeer eens de haak waar t slot invalt iets naar binnen te verzetten anders raamstijl naar binnen plooienamai kik lijk wel een belg zunne goe bezig manneke ![]() |
Auteur: | Sammy11 [ vr dec 04, 2009 0:59 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
ook al eens tegen het einde vd teller gehangen +-250 geen probleem , alleen wat windgeruis , maar denk niet dat het vd deuren kwam , eerder de ruitenwissers of langs de verluchting ofzo... |
Auteur: | MrProper [ vr dec 04, 2009 2:50 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
Ook wel al eens tegen de 250km/p gehangen maar dat reed niet zo gemakkelijk met mijn neus op de kilometerteller ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Auteur: | T-Bob [ vr dec 04, 2009 11:32 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
Sammy11 schreef: ook al eens tegen het einde vd teller gehangen +-250 geen probleem , alleen wat windgeruis , maar denk niet dat het vd deuren kwam , eerder de ruitenwissers of langs de verluchting ofzo... Kan ik niet over mee praten gaat maar 172KM ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Auteur: | Slow [ vr dec 04, 2009 12:34 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
moly schreef: met de srt regelmatig boven de 200 geen probleem zelfs tot einde van de teller die komt tot 250 maar zoals hans al zijn een srt10 heeft een ander onderstel en de remmen zijn een stuk beter ook niet onbelangrijk ![]() maar waarom wil je boven de 170 met zo'n naam SLOW ![]() ![]() "Slow" is een naam die ik opgep(r)ikt heb (gekregen) op de wintersport. Heeft niets met mijn rijvaardigheid te maken. ![]() Ik lees al dat verwacht wordt dat de Hemi dik 200 zal halen maar is dat te doen (als ik geschikte banden heb). Het is toch niet zo dat ik dan die hele auto uit elkaar trek of de bak er halverwege afpleurt of zo? En hoe ligt hij dan op de weg? Rijdt het nog wel goed? Dat is ook wel leuk om te weten. J |
Auteur: | dutchtbi88 [ vr dec 04, 2009 12:49 ] |
Berichttitel: | Re: effect en gevolg van begrenzer verwijderen |
Met de SRT10, corvettes, vipes enz. zal het misschien anders zijn, maar de gemiddelde amerikaan is helemaal niet gemaakt of berekend om er hard mee te rijden. Voor de zakelijke rijders die zo'n ding in twee/drie jaar helemaal aan gort trappen maakt dat niet uit omdat de wagen dan toch weer een schop krijgt, maar over het algemeen zijn amerikanen gemaakt om rustig met een gangetje van 100/130 km te cruisen. ![]() ![]() |
Pagina 1 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |