Het is nu do maart 28, 2024 16:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: RDW en trekhaken
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2022 0:56 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 21, 2020 13:55
Berichten: 4
Hallo iedereen,

Gaan we weer met het RDW en trekgewichten. Ook ik mag niks trekken met mijn F250, nu was dat niet het grootste probleem omdat ik daarvoor een andere auto kon gebruiken. Maar deze gaat er aankomede zomer er uit (komt een kleinere auto voor in de plaats). Het is zo dat ik niet wekelijks een aanhanger er achter heb hangen, dus zit ik te denken om de F250 daarvoor te gaan gebruiken. De aanhanger zit vaak rond een totaal gewicht van 2500 kg (aanhanger + lading).

Nu heb ik al contact gezocht met het RDW en hebben met het gebruikelijk formulier terug gemaild, met een aantal keuzes. Nu gaat de keuze worden genoegen nemen met de RDW voorgestelde aanhangwagengewichten van ongeremd:750kg en geremd 1650kg, of de keuring in Lelystad die 550eu kost.

Heeft er iemand ervaring met die keuring en wat gaat er dan exact worden getest? Ik lees over een hellingproef maar is dat het enige? De F250 is van 1971 en heeft rondom trommels weet niet of ze daar ook nog moeilijk over gaan doen. Gaan ze bij de keuring nog naar andere dingen kijken?

Hoor het graag!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling