Allen,
Vanmiddag even aan het klooien geweest om uit te vinden waarom de elcamino niet op benzine wou lopen.
Na tijdje klooien kwam ik er achter dat de electronica die de brandstof toevoer aan/afsluit stuk was, dit vervangen en nu werkt het schakelaartje in de auto weer perfect en is het wisselen tussen gas of benzine in een seconde gedaan.
Echter nu waarschijnlijk een domme vraag maar aangezien ik echt totaal nog nooit met een LPG installatie gewerkt hebt (of gereden of wat dan ook, kortom nog nooit in aanraking mee gekomen) stel ik hem toch maar

Op gas loopt die netjes 900rpm stationair echter schakel ik over naar benzine dan loopt die 3100rpm stationair (ietsjes te hoog maar......) nou valt dit gewoon af te stellen zoals bij een 'normale' bezine only motor (carb afstellen) of is het zo als ik daar aan kom dat ik ook meteen de gas afstelling omzeep breng? (het lijkt me niet maargoed)
Of is het raadzaam om in dit geval eerst maar eens iemand anders die kennis van LPG heeft er naar te laten kijken? (en zijn kennis stiekem afkijken

)
gr
Arno