Het is nu do jul 03, 2025 16:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: kosten voor lpg
BerichtGeplaatst: ma okt 19, 2009 16:56 
Pro Trucker

Bel hem maar op , Mandriges LPG SON ,ik weet niet wat dubbele verdampers zijn ,ben namelijk dakdekker en geen automonteur, weet wel da ik een 5.4 v8 heb en bijna geen vermogensverlies heb,het is een systeem van LANDI , en heb er absoluut geen problemen mee , alleen twee keer de gasfilter vernieuwd , als je wil wil ik er wel een fotoke van make ,
gr benny
Hennie schreef:
Ik betaal 2800 euro voor de inbouw in het geval van 8 cylinder, ongeacht welk merk auto.
inclusief flaslube, of het nodig is betwijfel ik altijd....
@ Benny, heb je ook dubbele verdampers dan? want da's wel heel erg goedkoop.

Hennie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: kosten voor lpg
BerichtGeplaatst: di okt 20, 2009 19:45 
Trucker

Er zijn natuurlijk verschillende merken en ook verschillende typen van elk merk.
Ik bouw lpg in boten en ben tot de conclusie gekomen dat alleen BRC probleemloos werkt,maar dan ook alleen nog maar met een dubbelle genius max verdamper en gele injectoren (extra groot) en 2 aanvoer leidingen.
Men zit dan al gauw aan +/- 2000,= alleen al aan matriaal kosten.(zonder tank)
Het is natuurlijk niet te vergelijken met een lpg inbouw in auto,s,daar heb ik zowiezo geen afiniteit mee.
P.s mocht er binnenkort een v10 komen dan bouw ik dit systeem er wel op....100%.

Het gaat in dit topic alleen over prijzen,maar beter zou zijn een prijs/kwaliteit verhouding.
je kunt ""bijvoorbeeld"" ook een simpele impco set erop zetten met hier en daar een simulatie,dat loopt ook.
ik heb boten gezien met andere merken lpg installaties,...en het loopt idd,maar het verschil in pk,s tussen lpg en benzine is enorm.

zie de set die ik normaal gebruik tot +/- 475PK

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]