Ja, ik heb er nog wel iets over te zeggen....
Prins is voor mij het beste systeem, maar hun service trekt op niets....
toen ik er mee begon te rijden en ik geef toe dat ik een zware voet heb, hield de wagen in bij 4000tr bij hard optrekken, bij de invoerder blijven beweren dat het kwam door de tank bij het optrekken dat de LPG naar de flank werd geduwd en daarom geen voeding meer kreeg, snel bleek dankzij Guy van Gastel in Essen dat het kwam omdat er niet genoeg debiet was en de druk weg viel, het plaatsen van een tweede verdamper was effectief nodig. Nu zelfs met 2 liters in de tank kan ik doortrekken tot het uiterste en de invoerder blijft beweren dat een tweede verdamper niet nodig is.
Op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet overtuigd omdat de wagen niet schakelt en optrekt zoals het moet, de invoerder beweert dat het tussen mijn twee oren zit terwijl ik de wagen op de vermogenbank heb laten zetten waar we duidelijk hebben gezien dat hij onderin veel te arm staat en bovenin veel te rijk, zelfs bij het sturen van het resultaat per mail naar de invoerder reageren ze met een hoop theorie en willen ze niet helpen, al die geen problemen hebben met prins zin waarschijnlijk die dat niet hard op hun gaspedaal drukken....OF die wel een goede afstelling hebben maar die hebben dan wel geluk denk ik !!
Riddick schreef:
Nog meer mensen die een mening hebben over landi of prins ?
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)