Het is nu wo aug 20, 2025 6:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 16:26 
Nieuw

Net nog bericht gehad dat ik terug naar de keuring moet ivm zitplaatsen. Ze zouden nu foto's willen nemen om bij op het PVG-attest te zetten. Ik zal toch maar zien dat ik onder het gewicht zit, stel dat die apen weer een weging willen doen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 10:25 
Trucker

Het is inderdaad een schande maar we wonen in België. We zuller er moeten mee leven zeker?
Ik vind het erg voor diegene die een nieuw PVG moesten aanvragen en zitplaatsen moesten inleveren. Plus nog eens € 160 betalen. Maar al bij al ben ik content dat het terug zoals vroeger is. Ik was in gedachten mijn truck al aan het demonteren...

Dodge Ram Hemi 2009

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 14:33 
Pro Trucker

allemaal goed en wel ozzy , maar waar heb je deze info vandaan :?:
enige referentie(s) :?:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 15:15 
Heavy Trucker

Dacht ik ook meteen aan Sammy !
Ik moet in maart gaan dus graag wat meer info.

Is dit door de lopende regering beslist of een beslissing van één keuringsstation? of ... ?

All Black Edition, 2014, Hemi 5.7L, 4x4
Rumble Bee #1066, second swarm

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 15:44 
Trucker

Beste mensen,

Ik ben 20 dec naar de keuring geweest zonder iets te demonteren met een halfvolle gas tank.

Niets gebeurd gewoon gekeurd geen enkele vragen of ik weet niet wat.

Wat is eigenlijg dat PVG dat iedereen over praat ?

Ik heb gewoon 1+4 op mijn papieren staan.

Groetjes Sebastian

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 16:26 
Pro Trucker

dus hebben ze uw truck niet gewogen :?:
waar ben je naar de keuring geweest Sebastian :?:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 17:29 
Nieuw

Net naar de keuring geweest voor de foto's. Voor alle zekerheid had ik toch maar de middenzetel vooraan gedemonteerd en de platen van de vlakke laadvloer achteraan. Zo kwam ik op 2504kg, met tonneau cover. Aangezien ik onder de 2511kg moet blijven was dit ok.
Dus ik kom aan op de keuring, blijkt het niet meer nodig te zijn om foto's te maken. Ze hebben daarover gisteren een mail gehad. Toch maar aangedrongen op die foto's, anders kan ik volgende maand nog eens gaan zeker.
Eerste vraag van die artiest :"Die plaat, lag die er vorige keer ook op?" Een tonneau cover noemen ze dus op de keuring een plaat. :albino: Slechts een beetje gelogen en maar ja gezegd, ook voorgesteld dat hij hem maar terug moest wegen om verdere discussie te vermijden. Dat vonden ze niet nodig.
Dus normaal zou alles terug op 1+3 moeten komen nu, dan zou ik al tevreden zijn.

Wel raar dat we meewerken aan 1 europa maar zelfs nog niet 1 België voor elkaar krijgen. :alien: :alien:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 20:55 
Trucker

wat een apeland zeg nie normaal

Dodge Ram
Buell X1
Harley Davidson Night Rod Special

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 21:03 
Trucker

ben daarstraks ook langs de keuring geweest voor men pvg te gaan halen en inneens info gevraagt over hoe het nu zit en de wagens worden nu terug gewoon gekeurd en enkel gewogen bij inschrijving en "normaal" koimen ze aan de zitplaatsen niet meer aan en is de chauffeur nu! zelf verantwoordelijk voor het aantal personen en gewicht dat hij meeneemt ik ga niet met een reken machientje in men truck zitten en aan iedereen zen gewicht vragen om alles te berekenen (zeker aan de vrouwen die zeggen toch altijd minder dan het is die kunnen altijd mee :P :oops: :P :P )

Afbeelding
its not a redneck thing its the right thing

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 21:53 
Super Trucker

monster dodge schreef:
ben daarstraks ook langs de keuring geweest voor men pvg te gaan halen en inneens info gevraagt over hoe het nu zit en de wagens worden nu terug gewoon gekeurd en enkel gewogen bij inschrijving en "normaal" koimen ze aan de zitplaatsen niet meer aan en is de chauffeur nu! zelf verantwoordelijk voor het aantal personen en gewicht dat hij meeneemt ik ga niet met een reken machientje in men truck zitten en aan iedereen zen gewicht vragen om alles te berekenen (zeker aan de vrouwen die zeggen toch altijd minder dan het is die kunnen altijd mee :P :oops: :P :P )

Ik zou als ik jou was gewoon geen dikke wijven meenemen, slijten de zittingen veel te snel :lol:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 21:58 
Trucker

T-Bob schreef:
monster dodge schreef:

Ik zou als ik jou was gewoon geen dikke wijven meenemen, slijten de zittingen veel te snel :lol:

is niet goed voor de vering ook ni hahahahaha :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
its not a redneck thing its the right thing

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo dec 29, 2010 0:06 
Trucker

sebastian schreef:
Beste mensen,

Ik ben 20 dec naar de keuring geweest zonder iets te demonteren met een halfvolle gas tank.

Niets gebeurd gewoon gekeurd geen enkele vragen of ik weet niet wat.

Wat is eigenlijg dat PVG dat iedereen over praat ?

Ik heb gewoon 1+4 op mijn papieren staan.

Groetjes Sebastian

Sebastian ge moet eens goed kijken wat erop uw papier staat van Benz.-Chrysler en Ministerie van verkeer waar al die nest opstaat van de gewichten van vooras,achteras,soort van vering,tarra vd de truck enz... Normaal gezien staan daar ook de zitplaatsen op die zij toekennen bij opmaak van papieren.Als daar opstaat 3+1 kan er niemand anders je meer of minder zitplaatsern toekennen.Bij mij is het ook gebeurt,nadat ik de truck gekocht had en naar de keur moest om terug de lichte vracht in orde te brengen,er plots 4+1 op het INDENTIEFICATIEVERSLAG(dat iedere lichte vracht heeft)stond.Na wat gezever was dit een (druk)fout van hun."Wij kunnen en mogen niets aan de zitplaatsen doen die het ministerie toekent"was de uitleg op de keuring.Ook ontdekte ik daarstraks dat op dat papier ook staat dat de middelste zetel vooraan dient vastgezet te worden.

FOR FUN schreef:
OK net terug van de keuring.Was toch beetje verwarring met de middelste stoel vooraan en die moest,ja hoor,onbruikbaar gemaakt worden.Vastzetten was een goede,door mijzelf ,voorgestelde oplossing.3+1 is niet mis toch voor een 4x4 die zowiezo al meer weegt dan een 2x4.Moet wel binnen de drie maanden terug om het zaakje te gaan laten te controleren.Van weging en al dat ander gedoe ivm papieren die terug van Brussel moeten komen en wat €'s kosten heb ik niets gezien.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 21, 2011 22:04 
Nieuw

Ik moet ff één iemand bedanken voor al het goede werk dat hij voor mij gedaan heeft .
En er voor gezorgd dat mijn truck weer tiptop in orde is . Tis toch een echte kenner moet ik zeggen . thix charger 69!!!!!!!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 1:10 
Trucker

FOR FUN schreef:
OK net terug van de keuring.Was toch beetje verwarring met de middelste stoel vooraan en die moest,ja hoor,onbruikbaar gemaakt worden.Vastzetten was een goede,door mijzelf ,voorgestelde oplossing.3+1 is niet mis toch voor een 4x4 die zowiezo al meer weegt dan een 2x4.Moet wel binnen de drie maanden terug om het zaakje te gaan laten te controleren.Van weging en al dat ander gedoe ivm papieren die terug van Brussel moeten komen en wat €'s kosten heb ik niets gezien.

Ben vandaag terug geweest,voorste zetel vastgezet en achteraan middelste gordel eruit.Alles in orde,11€ was mijn schuld. En nu de volgende dagen zorgen dat mijn zoon zijn Grand Cherokee SRT8 in orde raakt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 16:56 
Nieuw

Mijne chevy is ongeveer 2 maand en half geleden naar de keuring geweest om te laten keuren voor verkoop.

Hij was op dit moment al voorbehouden voor iemand.

Natuurlijk kwam toen de aap uit de mouw en was er het veel besproken probleem met het PVG attest.
Ze hebben mijn papieren dan meteen opgestuurd naar Brussel en ik kreeg een tijdelijk keuringsbewijs voor 3 maanden. Ondertussen kon ik de auto uiteraard niet te koop zetten en is de geplande verkoop niet doorgegaan.

Grootste grap van heel het gedoe is dat ik mijn papieren vorige week heb teruggekregen. Hierop niets gewijzigd, enkel nog een nieuwe keuring voor verkoop moeten betalen :angry4: .(de eerste keer had ik ook al volledige keuring voor verkoop betaald maar geen roze inschrijvings papier mee gekregen)

Mij hebben ze ook verteld dat ik zelf verantwoordelijk ben om niet over mijn MTM te gaan????

Ik heb trouwens mijn origineel attest terug gekregen met het behoud van mijn plaatsen.

Ik heb ook een brief gekregen van Brussel, ik zal deze eens inscannen en als geïnteresseerden zijn post ik hem hier.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]