Het is nu ma jun 17, 2024 1:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 03, 2010 16:59 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 13, 2010 20:31
Berichten: 2468
Woonplaats: Limburg
wishmaster schreef:
bedankt allemal

alles is gelukt nu maar snel naar de keuring
straks meer nieuws

greet dave


hurry hurry want straks kom je nog te laat :D :D

_________________
Jan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 03, 2010 18:21 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do okt 08, 2009 16:06
Berichten: 166
Woonplaats: Wellen (Belgisch Limburg)
succes ! :twisted:

_________________
Afbeelding

'05 Dodge Ram Daytona 5.7l Hemi 345PK
'09 Honda CB1000R 177PK


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 03, 2010 18:39 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 28, 2009 4:18
Berichten: 1048
Woonplaats: west-vlaanderen
texas boy schreef:
Bij tweedehands auto zijn regelmatig de krik en gereedschap verdwenen, sterker nog, reserve wiel kan ook weg zijn :( Maar normaal het je dus een soort etui waar dat gereedschap inzit, lange metalen staaf, slinger en je kan het wiel laten zakken, trek oude kleding aan en vraag hulp, zwaar vies karwei.



yep, das juist, dus als't niet nodig is om dat ding naar beneden te halen , gewoon laten hangen :!: :!:

_________________
...dimi...



2006 -dodge ram- 1500 slt
4,7L V8


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 03, 2010 19:16 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 13, 2010 20:31
Berichten: 2468
Woonplaats: Limburg
natachaatlas schreef:
texas boy schreef:
Bij tweedehands auto zijn regelmatig de krik en gereedschap verdwenen, sterker nog, reserve wiel kan ook weg zijn :( Maar normaal het je dus een soort etui waar dat gereedschap inzit, lange metalen staaf, slinger en je kan het wiel laten zakken, trek oude kleding aan en vraag hulp, zwaar vies karwei.



yep, das juist, dus als't niet nodig is om dat ding naar beneden te halen , gewoon laten hangen :!: :!:


Maar ik zou het toch om de zoveel tijd het reservewiel 'ns naar beneden laten kwestie dat het mechanisme niet vast komt te zitten door niet gebruik

_________________
Jan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 03, 2010 20:35 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 13, 2009 23:46
Berichten: 200
Woonplaats: landen (belgie)
mijn mtm was 3040kg
en mijn tarra was 2540kg
nu op mijn pvg stond 3+1
en op mijn identieficatieverslag staat nu 4+1
mag ik dan nu met 5 rijden of nog steeds maar bij 4

greetz dave

_________________
IF YOU CAN'T DODGE IT
YOU MUST RAM IT !!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: ma mei 03, 2010 21:13 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 20, 2009 20:56
Berichten: 370
Woonplaats: Booischot (België)
4+1 = 4 passagiers + 1 bestuurder
ligt er lpg in bij jouw ?

_________________
Steven.

Silver grey 2004 Dodge Ram 1500 5.7i Hemi 4X4


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: ma mei 03, 2010 21:14 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 13, 2009 23:46
Berichten: 200
Woonplaats: landen (belgie)
mopar magic schreef:
4+1 = 4 passagiers + 1 bestuurder
ligt er lpg in bij jouw ?


ja er ligt lpg in maar op mijn pvg staat wel 3+1 vervalt dat nu dan

greetz dave

_________________
IF YOU CAN'T DODGE IT
YOU MUST RAM IT !!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: di mei 04, 2010 0:05 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 12, 2008 0:32
Berichten: 3935
Woonplaats: Antwerpen
wishmaster schreef:
mopar magic schreef:
4+1 = 4 passagiers + 1 bestuurder
ligt er lpg in bij jouw ?


ja er ligt lpg in maar op mijn pvg staat wel 3+1 vervalt dat nu dan

volgens mijn berekening heb ik dit :

MTM = 3040kg
tarra = 2540kg

is een verschil van 500kg , dit gedeeld door 2 , -1kg laadvermogen = 249kg overschot voor zitplaatsen.

249kg / 68kg(per zitplaats) = 3.66 zitplaatsen zonder de bestuurder.
dan heb je volgens deze berekening 3+1.

_________________
Afbeelding
2006 SRT-10 QC


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: di mei 04, 2010 13:38 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 21, 2008 21:24
Berichten: 2782
Woonplaats: wherever the wind takes me
de zitplaats bij krijgen is een fout die maar al te snel zullen toegeven een terug zullen afnemen !
Meer plaatsen dat eer op de PVG staat vermeld kan in principe niet maar hier kan alles, dus geen
slapende honden wakker maken.

@ sammy: kleine nuance, de tarra van het identificatie rappport is ZONDER chauffeur.
Je moet dus MTM-tarra-75kg = totaal laadvermogen.
Dit deel je door 2 en +1kg = laaadvermogen; -1kg is voorhande voor passagiers (a rato van 68kg de kop)

_________________
Jan
2005 RAM SRT QC / 0-100km : < 6 sec / Best of Show 2009 MAG (niet moet) weg (firmawagen)
2006 Harley davidson V-rod
1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: di mei 04, 2010 14:24 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 13, 2009 23:46
Berichten: 200
Woonplaats: landen (belgie)
hallo

ja er staat vermeld op mijne pvg dat hij oplpg rijdt

dus wat nu te doen

groetjes

_________________
IF YOU CAN'T DODGE IT
YOU MUST RAM IT !!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: di mei 04, 2010 16:47 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 21, 2008 21:24
Berichten: 2782
Woonplaats: wherever the wind takes me
keurging heeft hier per ongeluk een plaats tte veel gegeven, die je wellicht volgend jaar terug kwijt bent.
FOD brussel zal geen PVG aanpassen, doe dus geen moeite om dit te vragen.

Alles safe met 1+3 als er LPG op staat. worst case kan men vragen dat je 1 gordel weg haalt achteraan.

_________________
Jan
2005 RAM SRT QC / 0-100km : < 6 sec / Best of Show 2009 MAG (niet moet) weg (firmawagen)
2006 Harley davidson V-rod
1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: di mei 04, 2010 16:49 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 13, 2009 23:46
Berichten: 200
Woonplaats: landen (belgie)
ja maar het verschil is dat ik nu het reservewiel en de middelste zetel had verwijdert en nu kwam ik lichter uit dan op mijn pvg dus eigenlijk heb ik dan wel 4+1 op een rechtvaardige manier of niet
en zoals het nu is als ik dan bij 4+1 rij en ze houden mij tegen wat vragen ze dan de pvg of identieficatieverslag

greetz dave

_________________
IF YOU CAN'T DODGE IT
YOU MUST RAM IT !!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: di mei 04, 2010 18:06 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
en dave is allles in orde gekomen :?:

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: di mei 04, 2010 18:32 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 13, 2010 20:31
Berichten: 2468
Woonplaats: Limburg
Sammy11 schreef:
wishmaster schreef:
mopar magic schreef:
4+1 = 4 passagiers + 1 bestuurder
ligt er lpg in bij jouw ?


ja er ligt lpg in maar op mijn pvg staat wel 3+1 vervalt dat nu dan

volgens mijn berekening heb ik dit :

MTM = 3040kg
tarra = 2540kg

is een verschil van 500kg , dit gedeeld door 2 , -1kg laadvermogen = 249kg overschot voor zitplaatsen.

249kg / 68kg(per zitplaats) = 3.66 zitplaatsen zonder de bestuurder.
dan heb je volgens deze berekening 3+1.


Dat ziet er netjes uit voor mij dan volgend jaar, als ik het bij mij 'ns uitreken kom ik uit op 2.53 zitplaatsen dus als ik het goed begrijp
zou ik 1+2 zitplaatsen hebben dan :? :? :?

_________________
Jan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: terug van de keuring
BerichtGeplaatst: di mei 04, 2010 23:53 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 12, 2008 0:32
Berichten: 3935
Woonplaats: Antwerpen
Floor schreef:
@ sammy: kleine nuance, de tarra van het identificatie rappport is ZONDER chauffeur.
Je moet dus MTM-tarra-75kg = totaal laadvermogen.
Dit deel je door 2 en +1kg = laaadvermogen; -1kg is voorhande voor passagiers (a rato van 68kg de kop)

de wagen word toch altijd zonder chauffeur gewogen Jan , waarom zouden ze die er dan aftrekken ?
mijn tarra = 2520kg
MTM = 3040kg

dus 2520 - 75 = 2445
= 595kg over , delen door 2 = 297 / 68 = 4.33

dan zou ik volgens uw berekening 4+1 hebben... of zie ik dat verkeerd :?:

_________________
Afbeelding
2006 SRT-10 QC


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling