DodgeViperTruck schreef:
Die truck ken ik wel en heb zelf ook wel met deze truck gereden. Was nieuw ingevoerd door een autocrosser uit Friesland en stond later te koop bij Damstra in Franaker. Mn buurjongen kocht deze truck toen bij Damstra en heeft m best lang gehad tot ie op een gegeven moment (jaar of 4 a 5 terug tijdens een inval ivm een drugs transaktie

) door de politie in beslag genomen werd en bij de domeinen belande. Truck starte en reed altijd perfekt op LPG. Er heeft voorheen een 2 delige bedcover op gelegen die waarschijnlijk nog bij hem in de garage staat. Hij had 2 van deze 2500 V10 trucks, deze waar jij nu mee rijdt en een verhoogde silver/grijze 4X4. Kom jij toevallig uit Den Helder want ik meen dat ik die truck daar pas geleden zag rijden. Wel lache om deze truck ineens terug te zien.
ik kom niet uit den helder maar heb de auto wel daar vandaan.
dus ja, je kan hem daar hebben zien rijden
ik heb m via marktplaats gevonden bij iemand die heeft nog een v10 (rood) te koop staan model 2002 geloof ik.
toen ik m haalde reed de auto echt wel netjes op lpg alleen er is iemand met de elektra
aan het knutselen geweest die er ECHT geen verstand van heeft.
draden bloot en draden verbonden door ze in elkaar te draaien en een plakbandje er omheen
dus vreest dat het probleem electrisch is
maar ik denk dat ik de lpg installatie er een keer helemaal onder vandaan trekt en het dan allemaal
opnieuw aansluit want dan weet ik zeker dat het goed en netjes zit.
oh ja, morgen ga ik m wassen sorry