Het is nu vr mei 02, 2025 20:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: ram 1500 verhogen
BerichtGeplaatst: di aug 07, 2012 20:53 
Nieuw

Morrie Willen, Coen zou na vragen bij z'n leverancier of hij de nitto 35x12,5 20 kon leveren.
nitto's leken mij wel een knappe band. Eerst die er onder en dan maar even kijken hoeveel ik hem ga ophogen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 07, 2012 21:06 
Nieuw

HemiSRT8 schreef:
Top man om je nieuwe rammetje te gaan liften.. Standaard rijden er al veel te veel van :D Denk alleen dat er in NL weinig of misschien wel geen zijn die zo'n nieuwe Ram 1500 gelift hebben en in Belgie al helemaal niet want daar mag je je ventieldopje nog niet wisselen voor de keuring :drunken: :D Wel denk ik dat je beter kunt kiezen voor een profesionele set en niet voor de goedkoopste oplossing met blokkies. Je hebt een nieuwe auto en die moet gelift ook gewoon lekker blijven rijden :thumbup: Ik heb voorheen wel eens een truck van me verlaagd en dan waren er ook 2 opties.. Goedkoop met korte spiralen of duur met spindles en de orginele suspension behouden.. Ik heb toen ook voor de duurdere optie gekozen dus met spindles zodat de truck gewoon goed en lekker bleef rijden. Zoek via google eens naar amerikaanse Dodge truck forums want daar zal de kennis en ervaring over het liften van een nieuwe ram 1500 wat groter zijn. Hou ons hier op de hoogte en plaats eens wat fotos van het project en zodra je truck gelift is.. Misschien dat André (majijo) je nog een tip of info kan geven want die rijd met een nieuwe Ram 2500 Cummins die ook een stukje gelift is.

Succes met het project en vergeet ook de bijpassende wielen/banden niet als je de truck omhoog schopt :wink: :D
Liften is ruug :headbang: :headbang: :headbang:

Afbeelding

Ja, ik koop wat leuks wat niemand heeft dacht ik 2 jar geleden maar nu zie je er steeds meer rijden. Dan maar weer wat anders verzinnen om een beetje op te vallen. Met een lift kitt ofzo :P

Hoeveel heb je jouw dodge laten liften en wat voor banden zitten er onder op de foto ?
Ziet er stoer uit zo

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2012 23:15 
Trucker

breg_maarten schreef:
Morrie Willen, Coen zou na vragen bij z'n leverancier of hij de nitto 35x12,5 20 kon leveren.
nitto's leken mij wel een knappe band. Eerst die er onder en dan maar even kijken hoeveel ik hem ga ophogen

Ik weet 't niet zeker maar volgens mij ga je dat niet redden met "35 zonder te liften..
Kan wel natuurlijk maar dan moet je 12 keer steken op elke rotonde voordat je er weer af kan!

Bij mij stonden er eerst "35ers onder en ben nu naar "37ers gegaan met ongeveer een "8 verhoging totaal.
Nu moet hij achter wat hoger want hij hangt door. Behalve als ik m'n luchtbalgen op 7 of 8 bar
zet maar dan stuitert hij een beetje te veel over de weg...

Gr.Karel.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]