NickJ schreef:
Eind februari zou de lancering plaatsvinden van de challenger, charger en ram. Ze kunnen nu voor een Ram nog geen prijzen zeggen, maar de SRT8 challenger die er staat full option kost 54000€ all in. Nie voor mijne portemonee maar valt goed mee invergelijking met de prijzen van de grijze import handelaars waar je de garantie toch met een korrel zout moet nemen vb exl btw
http://www.handiri.be/index.php?p=5&id=203&name=DODGE_CHALLENGER_SRT_8_HEMI_6.1_NIEUW!!!Je kan je wel inschrijven op het salon voor een lanceringsuitnodiging.
Nog efkes afwachten dus
Nick
Heb me in ieder geval ingeschreven voor de lanceringsuitnodiging.Kreeg dus ook dezelfde uitleg dat het pas eind februari ging zijn en dat ze nog volop ermee bezig waren voor de homologatieprocedure.De blonde dame in kwestie wist me wel te vertellen dat het via een 3de partij zou gaan en niet via dodge zelf,maar dat dodge wel de garantie geeft van 2 jaar.
Ah en voor de srt-8 die er staat kreeg ik een prijs van 51.000€ voor het tentoongestelde model.Ik had dus al blijkbaar 3.000€ korting lol

De babes op de stand van fiat waren idd rrrrrrrrrrrr
Ook op de stand van dodge stonden er knappe babes ter promotie van coca cola zero,dus eigenlijk niet van dodge zelf.Nog paar standen met knappe babes gezien,maar weet begot niet meer bij welke merken dit was *zucht*.

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !