g-force schreef:
Gewoon 120? Kan hij wel zo hard? hahah
Eerst maar eens even kijken hoe hij eraan toe is, Phil rijdt er volgens mij erg rustig mee en dat ga ik ook doen. Eens kijken hoe hij zicht houdt. Blijft een bejaarde natuurlijk!

-—-----—-----
Citaat:
Verder zou ik me niet druk maken over het rijden van lange afstanden met een W200 op Hummerbanden, legervoertuigen worden ook vaak grote afstanden gereden als ze ingezet worden. Als de banden daar niet tegen zouden kunnen, dan zouden ze nooit militair ingezet zijn. En ik rijd ook af en toe behoorlijke afstanden met mijn W200, vaak met de maximaal toegestane snelheid.
Ik rijd ook 130 waar het mag. Top is 140, en het blokje is origineel best wel geknepen, dus ik zie geen reden waarom dat niet kan. Zodra ik bij de oprit ben houd ik het gaspedaal gewoon omlaag totdat hij bij de snelheid is, zodat ik gewoon op de linkerbaan kan rijden. Want rechterbaan en steeds inhalen is echt niet fijn rijden als je wat verder moet.
Je moet alleen niet willen bumperkleven met een W200, de remmen zijn namelijk lang niet zo goed als van een moderne personenauto. Maar erg nodig is dat ook niet, je krijgt meestal gelijk ruimte van eventuele tragere voertuigen. Zeker met de crossmotor in de bak.