Ik zeg koop een mig lasapparaat en ga het zelf doen!
Je kan een cursus volgen of je kijkt op youtube en gaat het jezelf leren.
Ik heb vroeger diverse las cursussen gevolgd via m'n werk: Elektrode, mig/mag en tig.
Vervolgens ander werk genomen en jaren niet meer gelast. Toen kwam de Dodge, die ook niet in showroom staat was!
Waarom zelf doen als je het kan laten doen..
Ik heb hem toen naar een plaatwerker gebracht om een nieuwe cabine vloer (bij rijders kant) spatbord randen van de bak,
en de onder hoeken van de deur kozijnen in te laten lassen, ze moesten al het plaatwerk zelf vervaardigen.
Ik heb er geen klachten over want het is perfect gemaakt! Maar het koste mij wel bijna 800 euro. Boeide mij toen niet, had geld zat
Maar daar heb je een heel mooi mig las apparaat voor. Ik mocht altijd graag door de bagger cruisen en daarna alleen het hoog nodige schoonmaken,
en dat was zeker niet het plaatwerk! Want met blubber is een W200 op z'n mooist vind ik. Het resultaat nog meer rottigheid
Ik had al een las apparaat voor elektrodes, dus op jacht naar elektrodes van 1mm dikte.. Iedereen verklaarde mij voor gek maar het lukte na wat
experimenteren op proef plaatjes wel, maar daar ging een hoop tijd in zitten.. Dus er kwam een mig apparaat. Tijdje mee gespeeld om het weer eigen te maken,
En dan genieten hoe je je eigen Dodge weer steeds mooier ziet worden door je eigen werk! Da's optimaal genieten man.
Dit is een mooi duidelijk filmpje Klik-->
youtubeUiteraard leer je het het beste door het zelf te doen