Zoals sommige van jullie weten heb ik vorig jaar een klein ongelukje gehad met een Audi
Waardoor 1 koplamp sneuvelde (originele) dus ik dacht dan maar een nieuw setje heldere koplampen, heb ik wat meer lichtopbrengst etc ziet er wat mooier uit.
Ik koplampen op internet gezocht, en kwam uit bij een belgisch bedrijf in Essen wat redelijk vlakbij is voor mij.
Koplampen erin op het eerste gezicht mooi helder licht, maar wat denk je dan, snachts gewoon ruk, maargoed dat was met die oude koplampen ook en reed ik altijd met mistlampen aan savonds/snachts en die zaten er na het ongeluk niet meer in. Maar wat denk je, wordt een maand geleden mijn dodge afgekeurd (ik was al te laat natuurlijk) op de koplampen, 1 koplamp deed het niet en mn knipperlicht was aan de ene kant oranje en andere kant wit en dat mocht niet, dus ik oranje lampje besteld, duurde ruim 2 weken, alles erin en weer gekeurd vorige week, weer afgekeurd op de koplampen alleen nu op lichtopbrengst, geen helder beeld in te krijgen laat staan die lijn die ze moeten kunnen zien.
Meteen die vent op gebeld, zaterdag langs gegaan, gecontroleerd, geen beeld in te krijgen vervolg nieuwe koplampen. Beloofde levertijd 3 dagen. Maar niet "in stock" dus gaat er weer 2 weken overheen.
Maar nu komt het, ik zit bijna aan mijn 2 maanden nadat hij gekeurd had moeten zijn en dan krijg je een boete van 106 euro aan je broek, die vent had geen 2ehands koplampen liggen om voor de keur erin te zetten (want tja het is maar voor een uur) Dus nu was mijn vraag,
Heeft er nog iemand ideeën? of heeft iemand koplampen liggen die ik even mag gebruiken?
Alvast bedankt...