Beste Lezers,
Ik had vorige week al een oproep gedaan maar geen reactie gekregen. Wellicht kan niemand er wat mee of legde ik niet goed
uit wat ik zocht. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een stel slide rails met lastdragers van Thule/Trac Rac (zie foto’s).

Wellicht enige uitleg van het waarom:
Voor de Dodge Ram 1500 had ik een Jeep Grand Cherokee waarmee we in België, Frankrijk en Slowakije de binnenwegen opzochten,
het zogenaamde Green Laning. Hierop stond dan een dakslaper die omhoog kon worden gedraaid als ruime slaapkamer.

Tent aan de achterzijde en bivakkeren maar! Geweldig genieten van de weg af, midden in het bos of noem maar op.
Al ruim 4 jaar rijden we tijdens onze vakantietochten en lange weekends.

Maar nu ben ik in het bezit van een prachtige Dodge Ram 1500 en daar lag een harde plastic tonneau over de gehele
lengte op en daar kon ik de dakslaper dus niet op plaatsen. Kwam de tent te laag, klep niet meer omhoog, kon niet
meer in de bak terecht dus dat was geen optie.

In Duitsland kreeg ik een nieuwe BakFlip HD te pakken en deze erop geplaatst. Hij is klapbaar zodat ik wel in de bak kan
zodra er de trac rac slide rails naast geplaatst worden. Daarop de lastdragers met de dakslaper en dan gaan de toertochten
weer beginnen.

Dit moet dan het uiteindelijke resultaat worden zodat op de dragers de dakslaper geplaatst kan worden.

Nu zijn deze rails en dakdragers (Thule/Trac Rac) alleen maar in Amerika te bestellen en behoorlijk prijzig met het verschepen
erbij zover ik weet en kon achterhalen, dus vroeg ik me af of iemand hier op dit forum misschien weet of deze dragers met
slide rails ergens te koop zijn in Nederland, België of Duitsland.
Iemand?