Hoi Big Alf
Inderdaad ik moet vrijdagochtend de auto halen.
ik zal dan ook direct een foto plaatsen. Het is al een wat oudere auto en is voorzien van een huif gemonteerd op de juiste wijze maar de auto is voor zijn leeftijd in zeer goede staat.
Ik heb al van Dodge Amerika een buildsheet gekeregen met de opties erop, staat er allemaal netjes op
zoals ook bv de Infinity speakers enz maar ik wil graag weten wat voor vermogen ze dan hebben en net zoals de radio enz enz enz.
Hier in Nederland in Chrysler niet zo behulpzaam ze hebben mij gisteren gebeld dat ze me niet konden helpen aan een buildsheet. Omdat het een buitenlandse auto was, stom he.
Chrysler/Dodge Amerika is zeer hulpzaam. Ik heb van hun ook het trekgewicht door gekregen. Dit staat nu niet op het kenteken. Maar na contact met de RDW konden ze mij vertellen
dat de auto een duitser was geweest en dat op het duitse kenteken wat in hun administratie zit 3500 kg vermeld staat.
Ik hoef nu alleen maar het kenteken op te sturen met de vraag om trekgewicht te vermelden op kenteken. Zij passen dit dan aan naar het oude duitse kenteken gegevens.
binnen 5 werkdagen heb ik het dan weer terug.
Maar ik kom er wel uit hoor met de opties.
In elk geval bedankt voor je reactie
Oja het wordt een Dodge 1500 Ram CC 5.2 SLT Laramie 4X2 automaat met dus volledig hout ook het dakpaneel is aangepast met een dakconsole erin. En voorzien van huif.
Korrie