Bij mijn ouders staat nog een W200 in de winterstalling (van een collega van mij en nu al een jaar geen vroem...)
Auto heeft een lange historie (jaartje of 8 ) met spontaan verliezen van de bougie vonkjes, als hij loopt blijft hij lopen, maar na het uitzetten kan het afgelopen zijn met de pret....
Vorig jaar eind van de zomer was hij niet meer te starten en is hij door mij de winterstalling ingesleept. Krijg hem nu samen met de eigenaar niet aan het lopen.
W200 technisch hebben zowel de eigenaar als ik kwa ervaring / diagnose stellen 2 linker handjes

(beide ICT nerds)
Bougie kabels, weerstand en verdelerkap zijn recent vervangen. De bekabeling / weerstand en contact slot hebben we doorgemeten en lijken ondanks slechte staat van de bekabeling in orde. Elektronische ontstekings-blokje en bobine hebben we vers vervangen (zijn al vaker vervangen), diagnose stappen (w200 repair manual) doorlopen maar nog steeds geen vonk bij het starten. (ook niet rechtstreeks van de bobine)
Wat nog rest volgens de diagnose stappen is de verdeler/ontsteking zelf (met dat rare spoeltje wat het vonk moment richting de elektronische ontsteking aangeeft) maar die verdeler/ontsteking is aardig aan de prijs om zonder goede diagnose maar lukraak even te proberen.
Tips of iemand in de buurt van Venlo/Roermond (staat in Belfeld) die het eens wil proberen om het aan de gang te krijgen zijn welkom? Extra startaccu in de vorm van mijn pickup met dikke startkabels zijn beschikbaar

Bakkie koud bier om het gezellig te houden uiteraard allemaal te regelen
Foto's van betere (roest) en lopende tijden staan online op
http://w200.nl